Wpis z mikrobloga

@Kollo: nie wiem jak ma to ustawione Nazwa, ale obstawiam, że:
- jest serwer pocztowy np mail.domena.pl z którego były wysyłane maile
- zmieniłeś wpis A domena.pl na IP z mydevil
- rekord A dla mail.domena.pl kieruje na domena.pl

no i pocztę wywaliło,

sprawdź z jakiego IP wysyłane były maile (mogły być z innego IP niż to na które kierował oryginalny rekord A), a najlepiej pisz na support niech napiszą jak
@Kollo: Jeśli został zmieniony rekord typu A warto zweryfikować czy w rekordzie typu MX nie ma podanej nazwy domeny. Jeśli tak, wystarczy edytować jego wartość podając nazwę serwera, na którym jest poczta. Propagacja zmian w sieci zwykle trwa do 24 godzin. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 801 33 22 33 lub 22 454 48 10.
@Kollo: Jeśli poczta obsługiwana jest na serwerze hostingowym lub pakiecie pocztowym w nazwa.pl, w wartości rekordu MX należy wpisać jego identyfikator, poprzedzony priorytetem 10, czyli "10 server123456@nazwa.pl". W celu szczegółowej weryfikacji prosimy o kontakt z naszym całodobowym Działem Obsługi Klienta.
Napisz proszę, z czym na naszym hostingu miałeś problem? Skoro zdecydowałeś się na zmianę na serwer, który ma niższe parametry (np. 4 GB RAM jest dopiero w pakiecie kosztującym 1600 zł, podczas gdy u nas jest już w pakiecie za 400 zł), chętnie poznamy powód, dla którego taką zmianę zleciłeś. Poza tym - skoro zmieniając rekord A domeny nie zweryfikowałeś rekordu MX, mamy nadzieję, że nie masz o to do nas pretensji?