Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, w życiu nie widziałem większego gówna niż aplikacja HBO Max, no #!$%@? mać, że oni za ten syf jeszcze mają czelność brać pieniądze, przecież to się w głowie nie mieści.

Używam tej apki tak samo jak Netflixa (który działa perfekcyjnie) do castowania obrazu na telewizor. Nie dość, że strasznie wolno działa samo włączenie aplikacji, to zatrzymywanie/przewijanie to jest jakiś wyższy poziom #!$%@?. Za każdym razem jak chce zatrzymać albo przewinąć, to okazuje się ze ta aplikacja za każdym razem musi praktycznie włączyć się od nowa, po czym albo sobie przewinę, albo apka całkiem się wywali i będę musiał od nowa się łączyć. Przecież to jest jakaś paranoja.

#hbo #hbomax #zalesie
  • 12
  • Odpowiedz
@oficjalniemartwa No ja mega rzadko irytuje się czymś na tyle żeby aż o tym pisać, ale ta ich apka to jest naprawdę jakiś żart, chociażby w porównaniu do Netflixa, gdzie mogę sobie płynnie przewijać nawet z ekranu blokady.
  • Odpowiedz
@BlackWidower: Największym #!$%@? apki jest brak możliwości ustawienia jakości obrazu. Po cholerę mi 4k hdr jbc jp100% na telefonie? I później cyk, że 1 odcinek np Watahy zżera 6 giga pakietu. Ekstra pomysł bulwo.
  • Odpowiedz
@sowizdrzau to takie gadanie typu "Było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze... "
To nie jest kwestia cierpliwości, tylko tego, że apka jest beznadziejna i się wiesza. Oglądasz jakiś serial od kilku sezonów, chcesz włączyć kolejny odcinek, to interfejs albo przeskakuje do pierwszego sezonu, albo w ogóle nie można go znaleźć, bo wszystko jest tam źle posortowane. Pokazuje, że odcinek został obejrzany, albo odwrotnie, że nie. Wywala w połowie odcinka, lub to co
  • Odpowiedz
  • 0
@sowizdrzau: płacąc pieniądze za kompletny produkt mam święte prawo oczekiwać, że produkt będzie działać tak jak należy, i porównywania typu "kiedyś to było" absolutnie nie mają tutaj nic do rzeczy.

Rozumiem, że jakbyś kupił lodówkę która raz w tygodniu się całkiem rozmraża, to też byś mówił, że i tak jest spoko bo kiedyś to trzeba było jedzenie zasypywać solą?
  • Odpowiedz
@oficjalniemartwa: @BlackWidower mirasy nie bulwersujcie się tak. Ja tam nie mam żadnych problemów z HBO max. Nie oglądam na telefonie ani na tablecie, tylko na telewizorze. Może dlatego omijają mnie takie akcje. Mój wpis miał bardziej, jak się okazuje tylko w moim mniemaniu, cel humorystyczny. Przykro mi że wywołał takie reakcje. Pozdro z fartem, Disney+ sobie wykupcie ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz