Wpis z mikrobloga

ostatnio zerwaliśmy z dziewczyna i totalnie nie wiem jak wrocic na rynek matrymonialny, a moj przegryw w tym na pewno nie pomaga, jakies porady gdzie szukac wartosciowych laseczek a nie juleczek rozwiazlych a na dodatek srednio inteligentnych?

niby przegryw, niby nie, bardziej mentalny chyba, 190 morda raczej taka se ale knaga duza pozdro

#przegryw #tinder
  • 25
  • Odpowiedz
@KARWA-FA: niezłe prowo, nie dam sie sprowokowac bo tak jak pisałem - mój przegryw raczej w głowie więc rozchodzi się o to @lubie_moderacje_2 jestem 02, studiuje informatyke więc z laseczkami ciężko na kierunku, a w związku z moim przegrywem to podbijanie do innych nie wchodzi w grę xD jeśli chodzi o znajomych to raczej męskie grono więc wiesz jak jest
  • Odpowiedz
każdy tekst typu 190 oski to giga cringe i nie pozdrawiam to może daje +1,5-2 w skali do 10 więc i tak maks mam 6,5 - a poprzednia moja laska to 8-9 więc mam wysokie wymagania, błagam pomóżcie zanim moje jądra eksplodują
  • Odpowiedz
@Szewczugiela: tindera nie ma szans ze zainstaluje, a mitologia to, to co piszesz nie pozdrawiam
@lubie_moderacje_2: wiesz co, ciężko powiedzieć raczej nie zdarzyło mi sie podbijać na ulicy czy gdzieś, i aktualnie wydaje mi sie to conajmniej srednio wykonalne xD no a nie jestem dynamiczny charyzmatyczny oskarek wiec gadka u mnie #!$%@? glownie o to sie rozchodzi + mentalny przegryw nie idą dobrze w parze
  • Odpowiedz
@konfident_z_nadarzyna: rad xD chłope trollujesz udając przegrywa przy statystykach 190 wzrostu mega zastanów się na swoim zachowaniem chłopcze bo na tagu jest masa osób które są prawdziwymi przegrywami i nie mogą słuchać tego #!$%@? a normictwo nie może przestać atakować świętego tagu żegnam
  • Odpowiedz
@konfident_z_nadarzyna: Nie wiem ktoś wyżej pisał że jesteś trolem ale jeżeli nie trolujesz a masz problemy społeczne to idź do psychologa.

nie zdarzyło mi sie podbijać na ulicy czy gdzieś, i aktualnie wydaje mi sie to conajmniej srednio wykonalne xD