Wpis z mikrobloga

@nic1: Na wita to bym nie liczył, prędzej zwykły jaśniejszy eurolager, ewentualnie mogą coś pokombinować przy zasypie i dać ryż albo orkisz zamiast słodu jęczmiennego. Choć łatwo dostępnego i taniego wita przyjąłbym z otwartymi ramionami, nawet jeśli nie byłby najlepszej jakości (no w końcu GŻ).
@nic1: a jeszcze niedawno z jakiś pracownikiem żywca dyskutowalem tu na mirko o tym ze koncerniaki juz nie kreuja rynku tylko sie dostosowują do piwnej rewolucji, on oczywiście twierdził ze tak nie jest :]
@nofink: poniekąd miał racje, koncerny to ponad 90% rynku, trudno w takim przypadku powiedzieć że go nie kreują. Co do wita to nie jest wcale takie oczywiste- może to być cokolwiek jasnego bo ma nazywać się żywiec white. Marcowe to pewnie będzie żywiec strong.
@mlek: tylko koncernom spada sprzedaż piwa. Koncerny zmieniają ofertę (żywiec stworzył submarke książęce) , powstaje coraz więcej piw nie eurolagerow. Wczesniej koncerny nic nie robiły , teraz w końcu cos sie ruszyło :)
@RomeYY: szkło z brewdoga myję ręcznie, ale żywiec, który oparł swoją reklamę na sloganie w stylu "ale mamy wytrzymałe szkło" myślałem, że nie muszę ;)