Wpis z mikrobloga

Stoję przed zakupem #saab 2.0T o mocy 210km na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin tego modelu. Dodam że jest to samochod ze skrzynia automatyczną niby o niewielkim przebiegu bo 160 tys. Czy wgl warto rozważać taki zakup?
  • 5
  • Odpowiedz
@Cytryna123: miałem dwie 9-3. Jedna to właśnie Aero 2.0, druga Aero V6. Z B207 nic specjalnego się nie dzieje. Może czasem trzeba wyczyścić przepustnice. Zobacz czy nie ma wycieków - ale nie tyle silnik co choćby zbiorniczek płynu wspomagania. Padają masowo moduły CIM i często lądujesz z komunikatem steering lock malfunction. Przed odpaleniem włóż i wyciągnij kluczyk parę razy i zobacz czy nie wyskoczy
  • Odpowiedz
@Cytryna123: rok, model? W moim 9-5 problemy które przeoczyłem przy kupowaniu:
- prawe lusterko nie daje się złożyć
- części eklploatacyjne zawieszenia do wymiany (to na stacji ci powiedzą)
- ktoś majstrował przy instalacji elektrycznej i światła nie mają pozycji 'wyłączone'
- czasem tempomat wyłącza się po wbiciu prawego kierunkowskazu
- pilot z kluczyka łapie wybitnie #!$%@?
- wycieraczki czasem dziwnie przystają.

Z rzeczy które są problematyczne jak się zepsują
-
  • Odpowiedz
@lobo_zz: ECU w wiekszosci mozna juz regenerowac w saabtuning.pl za ok. 700zl.

@Cytryna123 Stan rozrzadu - posluchac na zimnym - cieplym/ jakas nierowna praca silnika. Wymiana lacucha to aktualnie okolice 3-4k.
Wycieki oleju. Zawsze problematyczne. Moze byc np. zapchany zawor odmy i wtedy notorycznie wywala uszczelki pod pokrywa zaworow, pompy vacum, wspomy etc. Sam zawor to kilkadzeisiat zloty, ale trzeba zrzucac dolot.
Mozna tez zdjac pokrywe cewek (kilka srobek torx). Jak
  • Odpowiedz