Wpis z mikrobloga

Wisienką na torcie jest to, że gra ma nierówne acziwosy.
#!$%@?, jakby ktoś tam pomyślał, że tak wszystko #!$%@?, że warto pójść o krok dalej i zrobić wszystko #!$%@? XD Żeby już było absolutnie 100 procent lipy.

#xbox #gamepass #redfall
  • 13
  • Odpowiedz
  • 0
@Beeercik mózg mnie boli z jakiegoś powodu. Tak się kurde nie robi.
Od dawna w dupie mam tę acziwosy, ile i tak dalej, ale jak mam ogólny wynik nierówny to nie mogę na to patrzeć. No i muszę teraz wyprostować (°°
  • Odpowiedz
@m4rciniak: Dobrze właśnie zrobili, przynajmniej człowiek nie traci nawet czasu na totalne crapiszcze. Zakładam, że jak poprawią obecne błędy, to gra będzie max średniakiem, który można ograć z nudów. Żeby Redfall był czymś więcej potrzeba by raczej przeprojektowania gry.
  • Odpowiedz
  • 0
@Obywatel_Kondominium zgadzam się. Tzn w tym sensie, że ogólnie gry tego typu są zawsze średniakami. Zakładając, że gra nie jest #!$%@?, to byłaby fajna giereczka do pogrania z kolegami i nic więcej. Gry jak to, back 4 blood, jakieś rainbow six extraction (chyba nawet wprost mówili, że to poboczny projekt tak ło na silniku) to nigdy nie są gry aspirujące do bycia jakaś grą roku, czy chociaż nominacji. To jest taka kategoria
  • Odpowiedz
@m4rciniak: Ja podobnie miałem - niespecjalnie się napalałem na Redfall i jedyne czego się spodziewałem, to że chociaż będzie przyjemne strzelanie i fajna eksploracja z environmental storytelling. Zamiast się babrać w coopy w otwartym świecie, mogli zrobić coś na wzór Preya tylko na klocka i PC i wszystkim by to wyszło na dobre. Wincyj marketingu na niedorobionych tytułach zamiast skupiać się na podstawach - gracze wytrzymają (być może do końca generacji)
  • Odpowiedz