Wpis z mikrobloga

@Chryzelefantyn: idziesz do lekarza na badanie kierowców (lekarz zapyta czy go widzisz i cyk 200zl mu płacisz) później wyrabiasz zdjęcie do dokumentu i razem z tym zdjęciem i badaniami idziesz do starostwa do wydziału komunikacji złożyć wniosek o profil kierowcy.gdy dostaniesz numer profilu kierowcy,udajesz się z nim do szkoły jazdy i tam zapisujesz się na kurs.chodzisz na teorie,później zdajesz egzamin wewnętrzny z teorii,po zdaniu tego egzaminu zaczynasz część praktyczna (plac manewrowy+
@Chryzelefantyn: tak jak kolega @Fandolores pisze ale, jak wyrobisz ten profil kandydata to umawiasz się na teorię egzamin w wordzie, uczysz się z testów które są w necie, zdajesz egzamin i wtedy idziesz do jakieś szkoły jazdy na jazdy praktyczne, potem jak odbimbasz to i osk "uwolni" twój profil zapisujesz się do word na egzamin praktyczny. Tak jest taniej, szybciej, same plusy
@Chryzelefantyn: Musisz sobie wyrobić PKK (Profil Kandydata Kierowcy czy jakoś tak). W tym celu idziesz do urzędu, do wydziału komunikacji i wypełniasz wniosek, musisz mieć dowód osobisty, zdjęcie i badania lekarskie, badania często można robić w szkole jazdy. Jak urząd się upora z tym PKK to zabierasz to do szkoły jazdy, w której chcesz przejść kurs, dajesz im to, a oni wpisują Cię na kurs, chodzisz tam najpierw na teorię kilka
@Chryzelefantyn: ja miałem tak:
- idziesz do szkoły jazdy i mówisz że chcesz się zapisać na prawo jazdy
- mówią ci kiedy wykłady przez kilka dni trwają i badania lekarskie od razu u nich lekarz przyjdzie w jakiś dzień trwa to minutę
- mówią ci że musisz iść do urzędu w którym wydają prawa jazdy żeby wyrobić profil kierowcy (z tymi badaniami i zdjęciem)
- po wykładach jest 30h jazd to