Wpis z mikrobloga

@Denial94: 2.0 diesel to ten sam silnik co w Nissanach z podobnych lat, generalnie bezproblemowy. Były jego 3 wersje mocowe i jeszcze trochę podwersji. Laguna to ciężkie auto, więc raczej szukaj tych 150/170 KM żeby jakoś jeździła. Dynamika raczej bez zastrzeżeń, na autostradzie idzie wyprzedzać, chociaż nie zap*c :)

W części 150KM i chyba we wszystkich 170KM jest DPF, ale nawet w mieście bezproblemowy (znajomemu komputer pokazuje poniżej 10% zapełnienia, a
@Denial94: zależy Ci na automacie, że nad 170 rozważasz? Ja bym szukał GT204 :) ceny części tanie jak do renówki, czasem jakaś pierdoła się popsuje. Silnik jak niezajechany to spokojnie 400tys przejedzie, przystosowany do gazu i jest czym jechać. Najdroższa w wymianie dwumasa, dlatego warto zwrócić uwagę na jej stan przy zakupie.
@Denial94: jeżdżę Megane ii z tym silnikiem (150 km) już 8 lat, przejechane 350 000 (150 000 przeze mnie). Na start zrobiony program na 170km i 420nm, bardzo przyjemnie i liniowo oddaje moc. Jeśli chodzi o silnik to jedna awaria: zawór EGR który się zaciął, został wyczyszczony i auto jeździło tego samego dnia. Olej wymieniany co 10-12tys km. ( Wchodzi sporo oleju, ponad 7 litrów)
Wymieniłem też wysprzęglik i dwumas ponieważ