Wpis z mikrobloga

UPC - nieudolność, brak internetu i kompletny brak szacunku od 20.04!

Hej! Chciałbym opowiedzieć Wam o moim absolutnie żałosnym doświadczeniu z firmą UPC. Historia zaczyna się w czwartek, 20.04, kiedy to po raz pierwszy straciłem dostęp do internetu. W piątek skontaktowałem się z UPC, a pierwsza wizyta technika została zaplanowana na wtorek, ponieważ nie dało się umówić na poniedziałek. Od tego czasu borykam się z brakiem internetu, co kosztuje moją firmę pieniądze i prestiż!

Przez trzy umówione wizyty serwisowe, ani jeden technik nie pojawił się u mnie! Co więcej, każdego dnia słyszałem inną wymówkę dotyczącą tego, dlaczego wizyta technika nie doszła do skutku. Jak się okazało, wszystkie wizyty zostały anulowane z powodu otwartego zgłoszenia z dnia 25.04, o którym żaden z niekompetentnych konsultantów, z którymi rozmawiałem wcześniej, nie raczył mnie poinformować!

Muszę powiedzieć, że jestem wściekły i ogromnie zawiedziony. Trzy razy traciłem czas na bezsensowne oczekiwanie na techników, którzy nigdy się nie pojawili. To kompletny brak szacunku dla klienta! Konsultanci obsługi okazali się być niekompetentni, oferując jedynie puste przeprosiny i umawianie kolejnych wizyt, które oczywiście nie zostaną zrealizowane.

Mam serdecznie dość takiego traktowania! Czy ktoś z Was doświadczył podobnego nieprofesjonalizmu ze strony UPC? Jeśli tak, podzielcie się swoimi historiami w komentarzach. Razem musimy ujawnić te absurdy i zmusić UPC do odpowiedzialności za swoje nieudolne usługi. Nie pozwólmy, aby takie sytuacje się powtarzały!

#upc #niedbalstwo #niewypal #brakinternetu #dosycniedbalstwa #zalosne #20kwietnia #kolejnewymowki
szavic - UPC - nieudolność, brak internetu i kompletny brak szacunku od 20.04!

Hej! ...

źródło: upc2

Pobierz
  • 1
@szavic: No dzisiaj to na łykopku obrodziło w nic nieznaczące marudne pseudorędzia widzę.

Tak, UPC to gówno, tak dzieje się tak od dawna, tak mają Cię w dupie. Zapraszam do zmiany operatora.