Wpis z mikrobloga

#pc #gry #woroldofwarships

Byłem beta testerem WoWs. Przypomniało mi się, że na początku była inna filozofia rozkładu map w grze. Teraz mapy poszczególne mapy są odbiciem dwóch stron. Zwykle mapy podzielone są w pionie lub poziomie przeszkodami. Czasami są dwie linie wysp. Czasami archipelagi rozsiane w grupach. Zmiany jakie zachodzą to: minimalne przesunięcia wysp lub zmiana kształtu ułatwiająca lub przeszkadzająca prowadzenia ostrzału za nich lub ukrycia się.
Kiedyś był też rodzaj map, gdzie gracze prowadzili walkę kołową, nie było podziału na "strony" tylko cap. Wielu graczy nie potrafiło się odnaleźć i pewno dla tego zmieniono podejście. Inną rzeczą jest to, że pomimo wymuszenia innego stylu gry, ci którzy mają mniejsze doświadczenie, lub brakuje im wyobraźni lub daru przewidywania ;-) i tak trzymają się razem. Stosują taktykę ławicy, gdzie więcej celów dla wroga zmniejsza prawdopodobieństwo powrotu do portu.
  • Odpowiedz