Wpis z mikrobloga

Zamiast słuchać mądrzejszych to ja dalej brnelam w te cegły. Nie umiałam ogarnąć tekstur... Ale ogarnęłam (z dużą pomocą assetu od Poły Haven).
Może nie jest idealnie ale za to jako tako. dalej nie wiem jak zrobić żeby np. cegły były wypukłe.
Tak to zdjęcie ekranu, tak na szybko.
#blender #ertmakietuje #modelowanie3d #3d
Ertrael - Zamiast słuchać mądrzejszych to ja dalej brnelam w te cegły. Nie umiałam og...

źródło: temp_file.png869289593116578733

Pobierz
  • 11
nadal jest plasko


@Ertrael: jest dobrze. Material Preview oparte jest o Eevee, które nie obsługuje displacementu. Ten działa tylko podczas renderowania w Cycles.
Jak chcesz mieć prawdziwie wypukłe detale zrobione shaderem, to musisz renderować przez Cycles. Ustawiasz to w Render Properties i na górze przestawiasz się z Solid Mode na Viewport Shading.
Korzystając z Eevee będziesz mieć tylko oszukiwane wypukłości robione Bump/Normal Mapą.
KaiserBrotchen - >nadal jest plasko

@Ertrael: jest dobrze. Material Preview oparte j...

źródło: Zrzut ekranu 2023-04-11 005754

Pobierz