Wpis z mikrobloga

ej, bo się nie znam.
mam główny numer(abonament, na żonę), i drugi, taki śmieciowy(na kartę, na mnie).
będe usuwal dawny główny, więc przepisałem ten na kartę na abonament.
podpisana umowa wczoraj, 04.04.23
sprawdzam w apce i na koncie, a tam ze cykl rozliczeniowy to jakieś od 14 marca, "wykorzystanie od 14 marca do dzisiaj", a neta pozostało 9GB choć jeszcze nigdy z niego neta nie włączałem.
skoro pierwszy miesiąc bez abo, tylko opłata aktywacjna(jeden chooj xD), mowa była o 30GB neta na miesiąc, i to jeszcze nawet ten pierwszy miesiac za free, zrobił się nagle 8 dni. bo termin kolejnej(w moim przypadku pierwszej)faktury już za 8 dni.
jak to jest, a jak ma być?
abonament komórkowy plan S


no super oferta, bulwo.
niech ktoś mi wytłumaczy, nie znam się.


#orange #telefony #telefoniakomorkowa #abonament #kiciochpyta #bekazsiebie
  • 9
@dos_badass: Nie ma czegoś takiego jak pierwszy miesiąc za darmo. Po prostu do momentu startu nowej umowy naliczają ci opłaty na taryfie "przejściowej".

Też się tak zdziwiłem w nju, że chciałem wykorzystać te 9 GB z numeru tymczasowego zanim przeniosą mi mój główny i zamiast zapłacić 19 zł wg umowy to pierwsza faktura przyszła na 75+19, bo na numerze tymczasowym nie obowiązywał no limit na rozmowy tylko skrupulatne rozliczanie minut, smsów
@dos_badass za ten numer twoja zona miala wystawiany rachunek 14 każdego miesiąca i jak podpisałeś nową umowę to ten nowy numer też się do tego cyklu przyporzadkował - czyli dla ciebie 14 dzień w miesiącu to początek nowej puli GB - w związku z tym, że podpisałeś umowę w trakcie trwania cyklu bilingowego to GB dostałeś proporcjonalnie - od podpisania umowy do 14 a od 15 masz już pełny pakiet 30 GB
@Tytanowy_Lucjan: @prezes_internetu ej, panowie, gwoli wyjasnienia.
ona nawet nie wie o istnieniu tego numeru drugiego.
po prostu: na nia były wszystkie fony w domu, mój, jej, dzieciakow. w tym internety na tych fonach.