Wpis z mikrobloga

Dzwoniłem wczoraj do NC+ żeby spytać, czy mogę zawiesić umowę, bądź też ją wypowiedzieć. Mówię konsultantowi, że antena mi się przestawiła jakieś pół roku temu i od tej pory nie oglądam telewizji, dlatego albo zawieszam, albo rezygnuję.

Okazało się, że zawiesić się nie da, a jestem do nich przywiązany jeszcze do czerwca. No trudno.

Ale Pan Konsultant przeszedł samego siebie, kiedy na koniec rozmowy chciał mi wcisnąć kanał History HD albo usługę multiroom. Musiałem mu grzecznie przypomnieć, że ja nie oglądam telewizji od pół roku, więc raczej nie jest mi to potrzebne.

Biedni konsultanci czytający ze skryptu :(

#coolstory #ncplus
  • 8
  • Odpowiedz
@bslawek: Próbowałem ze dwa razy, ale albo blok mi się przesunął, albo po prostu się coś zepsuło i nie dam rady tego zrobić. W każdym razie i tak nie mam czasu oglądać, więc po prostu zrezygnowałbym z tego w cholerę, bo kasy szkoda ;)

Chyba, że jest ktoś z okolic Krakowa, kto by chciał NC+ za pół ceny do końca czerwca? :>
  • Odpowiedz
@kubapolice: Ustawienie anteny u mnie zajmowało trochę więcej, ale było możliwe, teraz po prostu dwa podejścia i nic - pewnie konwerter padł czy coś - w każdym razie nie mam czasu oglądać więc olałem.

A płacić musiałem, bo umowa na czas określony i karę bym i tak zapłacił większą jakbym chciał rozwiązać.
  • Odpowiedz