Wpis z mikrobloga

@WormRider: coś w tym jest bo jak byś chciał mieć w 90% oryginalnego Simsona to podzespoły silnika nie wytrzymają takiego obciążenia. Następnie amortyzatory przednie nie wspominając o jakimkolwiek hamowaniu.
W jego silniku z oryginału została obudowa zewnętrzna i elementy od zmiany biegów.
Następnie rama, siedzenie, nam boczki instalacja puszka oświetlenie i lampy. To i tak więcej niż w rajduwce. Jego pierwszy tłok ten z filmu padł po 900 km z
  • Odpowiedz
no fajnie fajnie xD

nsr125, rs125, mito125


@pasiaty: każdy z tych motocykli ma mniejszą moc w przeliczeniu na 130cm3 dodatkowo mają zawór wydechowy przynajmniej rs i MiTo. Dodatkowo w motocyklach chłodzonych woda pasowania tłok cylinder mogą być ciaśniejsze gdyż a co za tym rzywotniejsze są silniki.
  • Odpowiedz