1 mój krok to oddanie na gwarancje, szybko się ogarnęli, technik przyjechał stwierdził usterkę i wywnioskował, że trzeba wymienić płytę główną.
Czekałem na nią na 2 tygodnie, Technik przyjechał ponownie, próbuje zmienić, TV nie działa.
Stwierdził, że trzeba do oficjalnego serwisu wysłać bo jakaś grubsza sprawa, zabrał TV.
Czekam kolejne 2 tygodnie, TV wraca.
W ekspertyzie stwierdzam, że TV sprawny.
...
Na infolinii firmowej TV wszyscy mili do tego momentu, później olali ...
Dałem sobie z nimi spokój i pojechałem wraz z TV do Euro RTV AGD z wydrukowaną reklamacją z tytułu niezgodności z umową z żądaniem wymiany na nowy. Za biurkiem Euro Janusz z tytułem kierownika, z uśmiechem stwierdził, że oni mogli ten TV zabrać bez fatygi.
Daje mu pod nos papierek aby podpił pieczęć a on dla mnie różowy druczek firmowy i mówi, że bez jego wypełnienia nie przyjmie. Różniej dowiedziałem się, że wprowadził mnie w błąd bo wystarczy moje pismo.
Podczas wypełniania tego różowego prosi o dane, telefon, mail.
Wydrukował, czytam a tam informacja, że poinformują mnie mailowo o reklamacji.
Mowie do kierownika, że nie życzę sobie i chcę listownie. Wykreślam maila i telefon.
A on, że tak nie można. Mowie stanowczo, że można.
Skreślam telefon i mail, z oporem potwierdza parafką.
Maja 14 dni na ustosunkowanie się. Czekam 16 dni i dostaje polecony z informacją, że reklamacja została odrzucona bo TV sprawny i mogę go sobie odebrać.
Wysyłam do nich pismo aby spełnili uznaną ustawowo reklamacje.
Dostaje odpowiedz, że poinformowali mnie SMSem w ciągu 14 dni i mogę sobie odebrać sprawny TV w sklepie.
No to wysłałem im ponownie informacje aby spełnili reklamacje i dałem im 14 dni.
Znowu to samo odpisali.
Po 15 dniach odstąpiłem od umowy żądając zwrotu pieniędzy.
Otrzymałem ponownie tą samą śpiewkę o tym, że TV sprawny i mogę go sobie odebrać.
Wniosek ?
Prawo jest po mojej stronie, TV mam inny, mogę sobie poczekać a odsetki ustawowe lecą z każdym dniem.
@HansJurgen: mój ojciec chciał zrobić komuś prezent, zakupił tam proponowany telefon który tydzień później musiałem zawieść do reklamacji a kolejka na 10 osób... xd
@Krs90: @saymonek: Odsetki rosną, czas działa na moją korzyść :)
@worldmaster: Wg. nich sprawny, technik który przyjechał na początku stwierdził usterkę, dlatego została sprowadzona płyta głowna. Najwyrażniej nie chcieli ponosić kosztów więc mnie zbyli.
@DennisRozrabiaka: Niedogodność z umową trwa przez 2 lata w tym przez pierwsze 6 miesięcy to na nich spoczywa udowodnienie niezdolności.
1 mój krok to oddanie na gwarancje, szybko się ogarnęli, technik przyjechał stwierdził usterkę i wywnioskował, że trzeba wymienić płytę główną.
Czekałem na nią na 2 tygodnie, Technik przyjechał ponownie, próbuje zmienić, TV nie działa.
Stwierdził, że trzeba do oficjalnego serwisu wysłać bo jakaś grubsza sprawa, zabrał TV.
Czekam kolejne 2 tygodnie, TV wraca.
W ekspertyzie stwierdzam, że TV sprawny.
...
Na infolinii firmowej TV wszyscy mili do tego momentu, później olali ...
Dałem sobie z nimi spokój i pojechałem wraz z TV do Euro RTV AGD z wydrukowaną reklamacją z tytułu niezgodności z umową z żądaniem wymiany na nowy. Za biurkiem Euro Janusz z tytułem kierownika, z uśmiechem stwierdził, że oni mogli ten TV zabrać bez fatygi.
Daje mu pod nos papierek aby podpił pieczęć a on dla mnie różowy druczek firmowy i mówi, że bez jego wypełnienia nie przyjmie. Różniej dowiedziałem się, że wprowadził mnie w błąd bo wystarczy moje pismo.
Podczas wypełniania tego różowego prosi o dane, telefon, mail.
Wydrukował, czytam a tam informacja, że poinformują mnie mailowo o reklamacji.
Mowie do kierownika, że nie życzę sobie i chcę listownie. Wykreślam maila i telefon.
A on, że tak nie można. Mowie stanowczo, że można.
Skreślam telefon i mail, z oporem potwierdza parafką.
Maja 14 dni na ustosunkowanie się. Czekam 16 dni i dostaje polecony z informacją, że reklamacja została odrzucona bo TV sprawny i mogę go sobie odebrać.
Wysyłam do nich pismo aby spełnili uznaną ustawowo reklamacje.
Dostaje odpowiedz, że poinformowali mnie SMSem w ciągu 14 dni i mogę sobie odebrać sprawny TV w sklepie.
No to wysłałem im ponownie informacje aby spełnili reklamacje i dałem im 14 dni.
Znowu to samo odpisali.
Po 15 dniach odstąpiłem od umowy żądając zwrotu pieniędzy.
Otrzymałem ponownie tą samą śpiewkę o tym, że TV sprawny i mogę go sobie odebrać.
Wniosek ?
Prawo jest po mojej stronie, TV mam inny, mogę sobie poczekać a odsetki ustawowe lecą z każdym dniem.
Wniosek 2 ?
Odradzam Euro RTV AGD, oszukali mnie
#coolstory #eurortv #oszukujo #eurortvagd
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@HansJurgen: na biednego nie trafiło, pewnie sam złodziej jesteś to oliwa zawsze sprawiedliwa i karma wróciła do Ciebie
@worldmaster: Wg. nich sprawny, technik który przyjechał na początku stwierdził usterkę, dlatego została sprowadzona płyta głowna. Najwyrażniej nie chcieli ponosić kosztów więc mnie zbyli.
@DennisRozrabiaka: Niedogodność z umową trwa przez 2 lata w tym przez pierwsze 6 miesięcy to na nich spoczywa udowodnienie niezdolności.
@saymonek: miej honor i zachowuj się jak na Polaka przystało
@HansJurgen: Ty złodzieju, czerwony, pewnie za peło głosowałeś! Oddawaj piniondze!