Wpis z mikrobloga

Siemanko,
pytanie, które do was mam skłoniło mnie W KOŃCU do założenia tutaj konta i zaznania opinii z różnych stron od ludzi, którzy mają jednak większe doświadczenie w tej sferze, mianowicie:
Jestem Grafikiem, graphic designerem, czy "ten magik co tam umie w tego paintszopa czy jak to tam" , skończyłem technikum o tym profilu, jednakże nauka tam oraz kształcenie przez nauczycieli przedmiotów zawodowych polegała na wklepaniu tutoriali na YouTube i robienia prostych rzeczy z tego źródła, więc aby pójść o krok dalej przez całe cztery lata skupiałem się nad tym by rozwijać się w domu "po lekcjach". Wyniki były zadowalające na tyle, że przed klasą maturalną miałem proponowany już etat w jednej z agencji reklamowych w moim mieście. Mija kilka lat, świat poszedł do przodu pojawiły się komputery, amfetamina, samoloty, ale aktualnie siedząc na JDG nadal projektuję loga, ulotki, wizytówki, banery i inne pierdoły zdatne do druku bądź do wyświetlenia w Social Mediach. Z czasem człowiek dochodzi do wniosku, że powoli druk wymiera, a ja potrzebuję dorzucić sobie nowych wrażeń i nie oszukujmy się kilku złotych do portfela. Interesuje mnie projektowanie witryn internetowych, jednakże z kodowaniem mam wspólnego tyle co bezdomny z kawalerką w Warszawie, popatrzę pełny podziwu, ale za nic nie wiem od czego zacząć i jak się za to zabrać, a może kodowanie do projektowania nie jest potrzebne i wystarczy ogarnąć WP i Elementora. Kolejną pozycją na liście jest Marketing Social Media i Copywriting. #!$%@?ąc trochę to oklejałem też pojazdy, projektuję oklejenia i też idzie to całkiem dobrze, ale jako fan motoryzacji chciałbym zostawić to sobie jako zajęcie hobbystyczne i nie pochłaniające całego mojego czasu z prostego powodu, nie chcę się w tym wypalić póki sprawia mi to przyjemność ( już powoli przestaję przez kilka ostatnich robót ).
Miłego weekendu mordki
#technologia
  • 3