Aktywne Wpisy
Lolenson1888 +119
Właśnie teraz trwa ważny mecz Polska - Włochy w Lidze Narodów w siatkówce.
Też nie wiedzieliście?
No właśnie, bo każdy ma to w piździe.
Ludzie wolą oglądać Szkotów z championship i ligi szkockiej i dziadka Shaqiriego strzelającego w okienko.
Czemu siatkówka nie jest sportem narodowym? xD
#mecz
Też nie wiedzieliście?
No właśnie, bo każdy ma to w piździe.
Ludzie wolą oglądać Szkotów z championship i ligi szkockiej i dziadka Shaqiriego strzelającego w okienko.
Czemu siatkówka nie jest sportem narodowym? xD
#mecz
zielonykszak +94
Siema wariaty moje!
Jest tu na tagach #mechanik ? Mam Lancerka z 2016 r, benzyna, silnik 4A92. Od jakiegos roku a moze dluzej, jak dodaje gaz do dechy, majac 2k obrotow to cos mi dzwoni z przodu, jakby zprawej strony siedzac w aucie. Gdy wkreci sie na 3k obrotow dzwonienie/grzechotanie metaliczne ustaje. Tak jest na rozgrzanym silniku, na kazdym biegu depczac w podloge przy 2k obrotow. Na zimnym nie wiem bo wtedy tak nie cisne pedalow. Co to moze byc? Jest mozliwe ze lancuch rozrzadu sie rozciagnal i to on tak dzwoni? Czy moze zawory do regulacji juz sa? Auto ma 164000 km przebiegu. Jestem wlascicielem od nowosci. Nie serwisuje w aso i nie sprawdzalem luzow zaworowych przy 100k km przebiegu. Jest mozliwosc, ze lancuch sie rozciagnie przez za duze kola? Mam wsadzone 18", producent przewiduje jedynie do silnikow 1,8 mozliwosc wsadzenia osiemnastek. Moze za slaby silnik na szersze i wieksze kola i lancuch sie uszkadza. Na mitsumaniakach od pol roku czekam na jakas pomoc i cisza. Aso raczej nie wchodzi w gre bo to partacze i zdziercy. Znacie kogos od japonczykow na #dolnyslask ?
Autko wyglada tak, tylko w czerwonym kolorze:
Jak dzwoni to może być to również luźna osłona od wydechu, czy jakiś inny szajs. Możesz też kupić stetoskop diagnostyczny i przykładając do grzechoczące go bloku (o ile to blok dzwoni) ustalić źródło dźwięku.
@ExtraPensja: raczej mało prawdopodobne.
poza wydechem możesz jeszcze sprawdzić poduszki silnika, bo pod obciążeniem całą jednostką napędową macha - ich wymiana nie powinna być droga.
możesz sprawdzić paski wielorowkowe, czy są dobrze napięte, ale jak to tylko pod obciążeniem to raczej wątpliwe.
luzy zaworowe też mogłyby być do sprawdzenia, tym bardziej, że mitsu to raczej hydraulicznego
Widze ze znasz sie Pan na tym a ja nie za bardzo.
Jak rozpoznam zuzyta poduszke silnika? Guma jak guma moim zdaniem, sparciala nie jest bo zaledwie 5 latek ma auto. Co, mam potrzepac silnikiem rekami i jak bedzie chybotal to do wymiany czy jak XD?
A z tymi rozrzadami lancuchowymi to tez jakas paranoja, producent nie