Wpis z mikrobloga

Dobra skończyłem, nawet nie wyszło super źle xD Pykne ze 4 poziomy LOD i pora na CSa. Przy założeniu, że zbliżeń na to nie przewiduje to całkiem powinno styknąć.
Wsadzę to nad bramę, bo gadałem z Moskalem, (tym od książek) i zasugerował zrobienie bramy bardziej typowo renesansowej z jakimś detalem. No to niech mu będzie.
Na dniach przerobie resztę tej bramy. Pod spodem taki brejkdałn mały

wołam: @naps
#zameknamarcince #blender
Szumny - Dobra skończyłem, nawet nie wyszło super źle xD Pykne ze 4 poziomy LOD i por...

źródło: LeliwaLOD0

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
Elegancko to wygląda! Można pomylić z prawdziwością ( ͡º ͜ʖ͡º)
Czekam na resztę zamku, bo cały projekt jest świetny. Robisz to dla samej zajawki czy stoi za tym soros?
  • Odpowiedz
@Szumny Szanuję. Nie wiem jak to optymalizujesz - mi blendera wywala, jak za dużo dachówek zrobię na małym daszku. No ale tak to jest jak się uczy programu ponad dwa lata i odkrywa dopiero po takim czasie 'alt+d' :P.
  • Odpowiedz
@Szumny: to tak jeszcze pomarudzę żeby nie było tak słodko. Jak już wypiekasz to zmieściłbyś się w 1/3 tris count bez największego problemu ()
  • Odpowiedz
  • 1
@Szumny: Na pierwszym screenie jedynie trochę mi brakuje jakiegoś załamania światła z normal mapy na zewnętrznych krawędziach modelu, które obecnie są zbyt ostre/idealne. Głównie po lewej i na dole rzuca się to w oczy. Ale jeśli to nie ma być detal oglądany z takiego bliska, to pewnie gra nie warta świeczki.
  • Odpowiedz
  • 1
@VGT: Piszesz o tym takim "tle" herbu? Jeśli tak to na refkach właśnie było takie dosyć ostre. Nie chciałem tu żadnych beveli, których i tak zbytnio nie byłoby widać z odległości większej, jak 5 metrów. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz