Wpis z mikrobloga

Cześć, przychodzę z pytaniem do ludzi którzy stawiali własne sklepy internetowe. Żona otworzyła własną, małą działalność i myśleliśmy, żeby przenieść jej sklepik internetowy na coś własnego, a nie korzystanie z gotowych stron tego typu gdzie jest z góry nałożona marża, wygląd itd. Od kilku lat pracuję jako programista przy .NET i Angular ale nie orientuję się czy jest sens aby pisać coś własnego od zera dla sklepu który ma do 100 zamówień w ciągu roku w tych technologiach. Pewnie istnieje coś bardziej przeznaczonego pod tego typu sklepy ale moja wiedza w tym jest minimalna.

Tutaj właściwe pytania: W czym najlepiej jest coś takiego napisać aby sprawnie obsłużyć system zamówień i płatności? Dodatkowo jeśli korzystaliście z jakiś technologii które wymienicie to może macie jakiś polecany hosting na tego typu aplikacje?

Z góry dzięki za pomoc i wszelkie wiadomości

#sklep #programowanie #hosting #it
  • 5
@Szumekk: Bez sensu jest pisać sklep samemu. No chyba, że jesteś firmą wielkości kauflanda czy czegoś takiego.
Ja ostatnio pomagałem znajomemu w skonfigurowaniu sklepu w jednym z serwisów do tego służących (shoper.pl) i tam wszystko można sobie pokonfigurować pod własne potrzeby. Można to podpiąć pod własną domenę, zrobić własny layout itd.
@Szumekk: Cześć brachu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

pisać od nowa softu pod mały sklep się nie opłaca (chyba, że bardzo lubisz xD)
najpopularniejszym rozwiązaniem jest PrestaShop
ma największą bazę dodatków (darmowe i płatne)

drugim popularnym rozwiązaniem jest WooCommerce (opartym o WordPress)
najlepiej potestować i wybrać co bardziej pasuje
Oba napisane w PHP więc każdy hosting powinien dać radę xD

z polecanych hostingów zobacz:
- mydevil.net
- small.pl
Dzięki za odpowiedzi. Przejrzę sobie na dniach to co poleciliście i żeby sobie oszczędzić czasu to pewnie wykorzystam coś już istniejącego
@Szumekk: Możesz zerknąć na naszą ofertę hostingową na sohost®