Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +168
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarz usunięty przez autora
1. Downsizing jest aktualnym trendem w motoryzacji
2. Lata 80, era turbo, silniki osiągały grubo ponad 1000 koni, zdecydowanie najpotężniejsze silniki w historii F1.... to były jednostki 1.5l więc jeszcze mniejsze niż teraz.
PS V6>V8 jeśli chodzi o dźwięk, więc pod tym względem też mamy zmianę na plus.
A co do żywotności silników, ona nie jest tak bardzo spowodowana samym pomysłem na zmniejszanie silników, i mały mocny silnik, może być długowieczny, jeśli będzie porządnie zbudowany. I serwisowany. I eksploatowany. Ale niestety budowa długowiecznych samochodów się nie opłaca, do tego wiele osób nie umie obchodzić się z silnikami
V6>V8? Z jakiej choinki się urwałeś? To, że w latach 80 było turbo mnie gówno obchodzi. To były lata magiczne i nie powinno się na siłę ich przywracać, bo F1 to nie jest to samo co 30 lat temu. F1 zawsze było wyznacznikiem postępu. Szybciej, lepiej, więcej. Tak było od lat 50 gdzieś do XXI wieku.