Wpis z mikrobloga

@rosso_corsa: ciężko tak posegregować. Na pewno na początku bym odrzucił wszystkie włoskie w stylu, brc, lovato itd. Jak bezpośredni wtrysk to kme, alex idea. Jak pośredni to wszystko obsłuży: kme, stag, alex, lpgtech. Najważniejszy i tak montaż i gazownik który to wystroi.
@rosso_corsa: zarówno najlepsze i najgorsze to STAG i KME. Potem reszta bo to zwykłe gotowe wsady. Dla mnie KME > STAG > reszta, pod warunkiem dobrania dobrych podzespołów do nich bo to instalacje do skompletowania. Także sterownik KME nic nie da, jak damy tragiczne wtryski, albo źle wepniemy reduktor
@rosso_corsa: Polskie jak staga czy kme można kupić z wtryskami za 100zł na 4 cylindry (przed pandemią taki były) jak i można wsadzić do nich keihiny za 1500zł na 4 cylindry (prins je montuje i kiedyś brc zanim zaczęli robić swoje).
I tak jak wyżej przy używanym samochodzie lepiej mieć polską bo obsługa i naprawa tańsza.
brc nie polecam, można to serwisować tylko w autoryzowanych serwisach i kosztuje to w #!$%@?


@Dimetox: Wat? Miałem BRC w jednym aucie i jeździłem zawsze do pierwszego-lepszego gazownika. Jedyne co to za BRC wołał o 20zł więcej za filtry przy wymianie.