Wpis z mikrobloga

Chciałem się z Wami podzielić moją przygodą z Supportem Steam i reklamacją SteamDecka.


Otóż w mojej konsoli padł ekran, nie wiem szczerze mówiąc czy z mojej winy czy nie (czyli pewnie ja coś s---------m ( ͡° ʖ̯ ͡°)) więc napisałem do supportu (po angielsku, żeby szybciej było). Po kilku wiadomościach (ich wymiana trwała, w sumie to ciągle odpisywał mi ktoś inny) i próbach diagnozy co się stało - stwierdzili że mam im odesłać SteamDecka a gdy dotrze do punku napraw, oni mi wyślą nową (RMA) () - wysłali mi przedpłacona etykietę z prośbą o zwrot urządzenia do Frankfurtu (dali też instrukcje co i jak).

31.12.2022 nadałem paczkę w punkcie (UPS)
02.01.2023 została zabrana
03.01.2023 została przetransportowana do Gdańska
03.01.2023 dotarła do Schoenefeld (Niemcy)
04.01.2023 dotarła do Koeln (Niemcy)
04.01.2023dotarła do Frankfurtu (Niemcy)

W międzyczasie dostałem informację od Steam co i jak, bo wysyłali to potem do Pragi (Czechy).

05.01.2023 informacja od Steam, że dostali zwrot sprzętu
06.01.2023 informacja od Steam, że nadali paczkę na mój adres i jeszcze tego dnia ruszyła w drogę (GLS)
07.01.2023 dotarła i wyruszyła z Utrechtu (Holandia)
09.01.2023 dotarła do słynnego Neuenstein (Niemcy) i wysłana dalej
- tu trochę się martwiłem bo bardzo długo nie było żadnego statusu (,)
11.01.2023 w końcu dotarła do Strykowa!
12.01.2023 dotarła do punktu docelowego i wydana do doręczenia

Właśnie odpaliłem i działa jak złoto ( ͡° ͜ʖ ͡°) dziękuję Pan Gaben.

#steamdeck #steam #rma #steamdeckrma
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach