Wpis z mikrobloga

@blunch: o ile się nie mylę to te parówki ostatnio zmniejszyli, pewnie opakowania jeszcze zostały stare i jak skończą się zapasy to będą mniejsze, pasujące do parówek.
  • Odpowiedz
@blunch: żeby klientowi wydawało się, że kupuje więcej i produkt wypadł lepiej na tle tańszej konkurencji, mimo, że niekoniecznie jest lepszy.
  • Odpowiedz
  • 19
@blunch Odpowiadam na chłopski rozum: pewnie stosują jeden rodzaj opakowania do kilku produktów i jeden z nich może się mieścić na styk. Tak jest taniej niż robić osobne narzędzia i produkcję na dedykowane opakowanie, żeby zaoszczędzić kilka procent na tworzywie sztucznym.
  • Odpowiedz
@telemach20: Twoje pytanie jest tak samo z dupy jak i moje. Miarkę miałem w zasięgu ręki i nie wiem co ma to wspólnego z tym, że mi się chciało lub nie ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@blunch: Pewnie robią większe opakowania bo w porównaniu z konkurencją produkt wygląda na większy, pomimo takiej samej lub mniejszej zawartości. Czasem opakowanie jest większe, bo kupujemy coś od dawna, a nie patrzymy, że gramatura się zmniejsza. Tak było z ptasim mleczkiem, kiedyś 500g, a teraz opakowanie takie samo a zawartość 360g. Tak czy inaczej jesteśmy robieni w #!$%@?( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@blunch: Tak napisano wcześniej powody moga być dwa:
- optyczne powiększenie produktu
- zamawianie/produkcja jednego typu opakowań jest tańsza niż produkcja kilku typów
A najpewniej wypadkowa obu.
  • Odpowiedz