Wpis z mikrobloga

@Eftef: AI spoko, mam Ozone 9ADV i Ozone 10 Standard, ale ciekawy jestem co człowiek ogarnie.

Parę namiarów już mam:

1. RV Audio Berlin
2. Connected Mastering z Wrocławia
3. Arturo Garces
4. Mike Marsh (najdroższy ziom, ale to były pracownik z The Exchange to nie dziwne)

Generalnie masteringowiec powinien mieć standard ADM - Apple Digital Master. Kogoś takie szukam jeszcze. Jak mam rzucić kasę to wolę poszukać i posłuchaj kogoś
@MrXavery: Generalnie to jest oddzielnie robione w ramach usług Apple - Music czy ITunes - normalne tracki loseless to właśnie aac, a tem ADM to alac i tak coś czytałem, że to jest dostępne tylko na sprzęcie apple właśnie przez techniczną stronę. Takie nagrania są właśnie tym znaczkiem oznaczone, tam w tym pdf jest trochę info o tym jak inżynier masteringu ma takie pliki przygotować.
Pobierz RitmoXL - @MrXavery: Generalnie to jest oddzielnie robione w ramach usług Apple - Mus...
źródło: comment_1673349320GQJoh661A12hr9Rvd2jEg1.jpg
@RitmoXL: Tak szczerze ja bym sobie tym głowy nie zawracał. Jak ktoś ci zrobi dobry master to czy przepuści to przez ich konwerter czy nie to i tak będzie dobrze brzmiało. Pamiętaj ze i tak najwiecej słuchaczy jest na spotify ( ͡° ͜ʖ ͡°) ludzie maja w dupie jakość pliku.
@RitmoXL: Nawet nie wiedziałem żeby coś takiego w universalu robili. Jedynie to pamietam Mike Dean robił travisowi mastery na każdy streaming oddzielnie. Walisz -1db i jest git. Tylko true peak wyłącz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z reszta możesz dać jeden kawałek może spodoba ci się mój master.