1. Metoda Montesori: zachęcanie do aktów nieskrępowanej kreatywności kosztem produkcji śnieżynek, których delikatne ego rozpada się w zderzeniu z pierwszą przeszkodą. 2. Metoda pruska: twarda i zdecydowana dyscyplina kosztem produkcji tępych dronów, które mają być tylko trybikami w maszynie wojennej państwa. 3. Fałszywa dychotomia: napi3rdalać dzieci kijem, bo głupiejo. 4. Synteza tez: mentalność preppera – praktyczny survival połączony z przygotowaniem na różne scenariusze oraz żelazna wola, by je przetrwać. 5. Cel: prepik jest lepszy od śnieżynki, bo przygotowany jest na wszystkie szczeble drabiny eskalacyjnej; prepik jest lepszy od tępej onucy dzięki skrajnie indywidualistycznemu podejściu do kreatywnego rozwiązywania zastanych problemów. 6. Przeszkody: bycie prepikiem jest trudne. Życie w ogóle jest trudne. Życie nie jest ani dobre, ani złe. Trudności można przezwyciężać. 7. Konkluzja: celem edukacji jest wyrobienie w obywatelu przekonania, że trudności są jak układanki, które należy rozwiązywać przy pomocy narzędzi, w które musi zaopatrzyć się sam. #blogalkiego #psychologia #edukacja #wychowanie
@Wungluwka: rzeczy najbardziej oczywiste trzeba z reguły najczęściej powtarzać, zwłaszcza w dobie smutnych śnieżynek z żalami do całego świata. W dupoch się poprzewracało, łod i cała tajemnica ( ͡°͜ʖ͡°)
Dymy kończą się tam, gdzie komuś może stać się realna krzywda. To co zrobił Tyburski były bardzo niebezpieczne i jako koneserowi patologi jest mi smutno. Należy to potępić.
1.
Metoda Montesori: zachęcanie do aktów nieskrępowanej kreatywności kosztem produkcji śnieżynek, których delikatne ego rozpada się w zderzeniu z pierwszą przeszkodą.
2.
Metoda pruska: twarda i zdecydowana dyscyplina kosztem produkcji tępych dronów, które mają być tylko trybikami w maszynie wojennej państwa.
3.
Fałszywa dychotomia: napi3rdalać dzieci kijem, bo głupiejo.
4.
Synteza tez: mentalność preppera – praktyczny survival połączony z przygotowaniem na różne scenariusze oraz żelazna wola, by je przetrwać.
5.
Cel: prepik jest lepszy od śnieżynki, bo przygotowany jest na wszystkie szczeble drabiny eskalacyjnej; prepik jest lepszy od tępej onucy dzięki skrajnie indywidualistycznemu podejściu do kreatywnego rozwiązywania zastanych problemów.
6.
Przeszkody: bycie prepikiem jest trudne. Życie w ogóle jest trudne. Życie nie jest ani dobre, ani złe. Trudności można przezwyciężać.
7.
Konkluzja: celem edukacji jest wyrobienie w obywatelu przekonania, że trudności są jak układanki, które należy rozwiązywać przy pomocy narzędzi, w które musi zaopatrzyć się sam.
#blogalkiego #psychologia #edukacja #wychowanie
źródło: comment_16724912620jR2XTieWyUGVSLmNJ2jvB.jpg
Pobierz