Wpis z mikrobloga

Święta, święta i po świętach, jak to się, hehe, mówi. Na szczęście mam urlop do nowego roku, więc może znajdzie się wolna chwila na zajrzenie do kart, bo ostatnio tego czasu było za mało i dlatego też zanikła chwilowo moja aktywność tutaj. Zresztą, wykop był zajęty innymi rzeczami. A co będę robił między świętami a nowym rokiem? Może dokończę jakiś deczek do EDH, poukładam karty w klaserze i pewnie zagram w Cube na MTGO – mam nadzieję, że jest, i jeśli ktoś nie grał, to serdecznie polecam. Na arenie też jest, ale arenowy – też fajnie, ale jednak trochę słabiej. Ten Cube na MTGO jest jak taki czołg typu Abrams czy cokolwiek (nie znam się na czołgach) – czyli taki prawdziwy co jeździ i strzela. Ten cube na arenie to taki czołg zbudowany z kartonu na festynie, z dildosem zamiast lufy. No ale nie o tym dzisiaj.

Mimo, że gram i zbieram MTG od 20 lat, jakoś nigdy specjalnie nie dostałem prezentu w tym temacie. Jest w internecie mnóstwo poradników, jak obdarować znajomego gracza. Ale jakoś chyba nikt z mojej rodziny za bardzo się nie zna. Mój brat, z którym zaczynałem grać czasem kupuje mi jakieś losowe boosterki i w sumie to jest spoko.

Tak po prawdzie to w sumie wolę kupić sobie sam karty. Jeśli miałbym dostać prezent MTG to mogłoby to być:

Booster box – ale to duży budżet, ja nie jestem zwolennikiem wysokobudżetowych prezentów
Jakiś commander deck, ale taki co akurat chce, więc dana osoba by musiała mnie spytać
Losowe boostery jako throw-in zawsze fajne – tak robi mój brat i to jest spoko
Jakieś fajne akcesoria – ale tu też jestem wybredny i ktoś nie wie czy potrzebuję maty czy deckboxa. W sumie bindery zawsze się przydają.

Nie wiem jak Wy macie, chętnie poczytam czy ktoś dostał coś fajnego w temacie mtg na święta.