Wpis z mikrobloga

@tyrytyty: drivery i optymalizacja. Obadaj sobie filmik LTT gdzie robią koncert życzeń odpalając różne gry i większość nie działa lub ma istotne problemy. Do tego ARK challenge z którego uciekli z krzykiem. Produkt pierwszej generacji, czekać na drugą i obserwować.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@tyrytyty: Typie, zeby sterowniki dzialaly Intel potrzebuje min. 5 lat. Nastepna wersja i ta w przyszlym roku nic nie zmieni. W sumie, to bedzie sukces jak ogarna soft w 5 lat. Zreszta pomijajac sterowniki to slaby hardware wymyslony na rynek chinski, aby Azjaci nie zuzywali pradu w masowych ilosciach na lepszych kartach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zuben: No, ale kto Ci zrobi testy setek/tysięcy gier i sprawdzi stabilność? Aktualnie bezapelacyjnie najmniej problemów jest w sterami od zielonych, a i tak główny wątek na reddicie pokazuje, że co aktualizacja to kilka problemów zostaje rozwiązanych, a pojawia się kilka nowych¯\_(ツ)_/¯
No, ale kto Ci zrobi testy setek/tysięcy gier i sprawdzi stabilność? Aktualnie bezapelacyjnie najmniej problemów jest w sterami od zielonych, a i tak główny wątek na reddicie pokazuje, że co aktualizacja to kilka problemów zostaje rozwiązanych, a pojawia się kilka nowych¯_(ツ)_/¯


@Ralphs: Ale opowi chodzi o stricte to że intel w ostatnich sterownikach obiecał że naprawił słabą wydajność w starych grach na DX9, ale chwali się tylko wynikami w csie i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zuben: Nie przeklada sie, bo cs to podstawowy benchmark, ktory musi wygladac dobrze. Nie ma to zadnego odzwierciedlenia do miliona innych gier na starszych api. Szczegolnie, ze cs jest zrobiony na source, a to bezawaryjny i perfekcyjny silnik. Inne takie nie sa.
W porownaniu do innych to jest #!$%@? arcydzielo tamtych czasow.


@NielegalneKretowisko: No wiesz dzisiaj to silnik po 18 latach ciągłego patchowania to trudno by było jakoś tragicznie, a i tak to co napędza csa to jakieś source 1.5 a nie do końca ten znany z innych gier.