Wpis z mikrobloga

Pisałem ostatnio o tym jak telefon mojej mamy Xiaomi Redmi Note 10s ponownie utkwił w cyklu restartu i nie chciał przejść poza ekran bootingu. Była to druga taka sytuacja w ciągu miesiąca od powrotu z serwisu gwarancyjnego. Będąc drugi raz w Orange konsultant szczegółowo opisał na raporcie co dzieje się z telefonem i że jest to sytuacja która występuje po raz drugi. Na raporcie z naprawy napisano teraz: telefon sprawny i nie wykonano naprawy, choć na nowo wgrali system operacyjny i kompletnie wyczyscili wszystkie dane z telefonu.
Jest obawa że sytuacja z telefonem może za jakiś czas znowu się powtórzyć. Moja mama telefon użytkuje dopiero od 8-miu miesięcy. Jest on kupiony na abonament w firmie Orange. Serwis gwarancyjny ewidentnie zlewa sprawę i po prostu wgrywa na nowo system operacyjny. Co robić w takiej sytuacji? Będąc drugi raz w Orange konsultantka powiedziała że oni mogą za każdym razem nam wysyłać telefon do serwisu to może serwis w końcu coś zrobi. Czy nie lepiej przy następnej takiej sytuacji zareklamować z tytułu rekojmi bezpośrednio u Orange? Ma ktoś jakieś sugestie jak to zrobić by w końcu coś w kwestii tego telefonu zrobiono? Moja mama boi się używać komórki która w każdym momencie się może zawiesić ponownie a nic nie jest robione by ten problem wyeliminować

#orange #xiaomi #serwisgsm #gwarancja #rekojmia #telefony
  • 4
  • Odpowiedz
@NieoznaczonaReklama: niestety tylko w tryb serwisowy da się wtedy włączyć a stamtąd tylko zostaje opcja na nowo wgrania systemu. Mogę to zrobić sam ale wszystkie dane są kasowane z telefonu i to się mija z celem jeśli telefon jest względnie nowy
  • Odpowiedz