Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@w_glab_przeszlosci: to, że wjeżdża od strony stacji docelowej to burdel? W Poznaniu jadąc do Warszawy pociąg czołem pociągu często staje w kierunku Berlina, ponieważ jedzie przez Franowo omijając Poznań Wschód i unikając tym samym manewrów lokomotywą na koniec składu. To, że wjeżdża tak a nie inaczej często ma większy sens niż się wydaje.


Opóźnienia zmienne są, a to za sprawą dynamiki ich kreowania oraz ewentualnego zapobiegania. Ale fakt - informacja w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: w sumie to znam odpowiedz ale czemu by nie - dlaczego skoro wiedza ze musza przestawic lokomotywe to do tej stacji nie pociagną drugiej na koncu? Wtedy wystarczy pierwsza odpiac i jechac. Aż taki mamy niedobor Elektrycznych lokomotyw?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cybulion: braki są kosmiczne ¯\_(ツ)_/¯ poza tym wszystko zależy od tego jaka by to miała być lokomotywa, a próba wykonywana musiała by być i tak przy zmianie czoła ze względu na zmianę lokomotywy właśnie. Oszczędzasz tylko na manewrach które zajmują do 5 minut często
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: a do węgla to dwie ze soba zostawiają i im starcza!!! XD nie no znam sytuacje na koleji, mieli kupowac jakies lokomotywy hybrydowe ( czy jak to sie tam po kolejarsku nazywa ) i cos z wodorem kombinuja. Jeszcze tak z 10 lat i dojdziemy do stanu sprzed wojny xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cybulion: za 10 lat będziemy mieli o wiele za mało lokomotyw niż potrzeba. Plany zwiększania ilości połączeń są ogromne, a nadal bazujemy na starych Siódemkach. Kilkanaście dwustystemow oraz sto lokomotyw na prędkość 160+(jeśli chodzi o zakupy) to mało w momencie, gdy dziewiątki, ósemki i siódemki będą szły na żyletki powoli. Jest źle, będzie gorzej.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: trasa olsztyn-warszawa pokazala te 160+ jak po trzyletnim remoncie i tak i tak nie udalo sie osiagnac zakladanych 2:15h XD.
No oni chyba zakładaja że bedą te złomy remontować w nieskonczonosc, jak niektore wagony XD jedyne co by to wszystko ratowalo to jakis wiekszy zakup ezt (pesa/newag) ale nieee lepiej szrotowe wagony przerobic na 'combo' i przez 1,5r nie zrobic przetargu na machiny wendingowe. To jest juz taki burdel ze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cybulion: założenia PLK często są rozbieżne ze stanem faktycznym po remoncie lub zakładane czasy są dla połączeń o minimalnej liczbie zatrzymań. Idiotyzm i sztuczne pompowanie balonika.
Remonty lokomotyw przez IC to druga sprawa. Zła polityka taborowa i zakupowa rujnuje szansy na większe zyski spowodowane rosnącym popytem. Remont wagonów to całkiem spoko sprawa, ale często po kosztach robione sprawiaja, że to są ładne wnętrza na starych jajcach postawione
Ezt to nie jest
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: bo ty nie rozumiesz jednego - im te zwiekszenie popytu wcale nie odpowiada, szczegolnie ze popyt sie zwieksza tam gdzie go sztucznie mordowali przez tyle lat. Chcialbym zeby w calej Polsce lokalni przewoznicy dzialali jak koleje dolnoslaskie - zawsze jak mam przesiadke we wrocku to mi sie milo na sercu robi. A potem jade do warminsko mazurskiego, w ilawie wsiadam w turbokibel w kolorze martwej pomaranczy...
Ja wiem że Ezt
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cybulion: teraz najnowszy przetarg na wagony to remont na nowy design i wykonanie na nowych wózkach czyli lepiej.

Ale reszta to jedno wielkie XD w kierunku kolei bo jest #!$%@?, a malują to na różowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)