Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#ubereats #uber #pytanie
Ej Mirki bo uber leci w kulki. Jesteśmy na imprezie i gospodarz zamówił żarcie, dostawa za godzinę ale ok. Gościu przyjechał pół godziny wcześniej niż było podane, ale zmiast zadzwonić domofonem to zadzwonił na telefon jednym sygnałem. Gospodarz nie zdarzył odebrać i oddzwonił po minucie. Koleś mówi, że on już pojechał dalej i się wracał nie będzie i żeby anulować zamówienie :/

No spoko tylko jak się anuluje zamówienie to cała kasę się traci? W aplikacji ciągle jest "w dostawie". Jak się dziwoni na numer podany do kontaktu to odbija, a dostawca też już nie odbiera. A zamówienie na sporo kasy bo dla paru osób. Da się jakoś w tej aplikacji zaznaczyć, że dostawca nie przyjechał?
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@gavix: dzięki, ale na razie nie ma żadnej opcji na zgłoszenie reklamacji bo dostawa jest ciągle "w trakcie", jedynie jest guzik zadzwoń do restauracji która nie odbiera. No nic, już trzeba się zbierać do spania jutro będziemy reklamować