Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#dzialalnoscgospodarcza #b2b #zus

Pytanie do osób, które mają brak stałego miejsca wykonywania działalności (w sensie brak adresu firmy, jedynie adres zamieszkania).

Co macie wpisane w ZUS PUE?

Bo ja wszędzie (CEDIG, US), mam brak miejsca wykonywania działalności, a na ZUS PUE mam normalnie wpisany adres wykonywania działalności na taki jaki podałem adres zamieszkania (pewnie sami automatycznie przepisali).

I teraz najlepsze:
- Przeprowadziłem się i zmieniłem adres zamieszkania.
- W ZUS podałem nowy adres zamieszkania.
- W efekcie w ZUS jako adres zamieszkania mam nowy adres, a jako miejsce wykonywania działalności mam ten adres, który był moim starym miejscem zamieszkania.
- Nie mogę podać nowego adresu wykonywania działalności, no bo takiego nie mam. W formularzach przy jakiekolwiek zmianie adres wykonywania działalności jest obowiązkowy, nie da się go usunąć. Jakbym podał nowy, to byłoby tak jakbym zgłosił adres wykonywania działalności (co byłoby nieprawdą).
- Na wszystkich dokumentach z ZUS mam wpisany ten stary adres.

Co teraz?
Zmieniał ktoś adres zamieszkania przy braku miejsca wykonywania działalności? Co zrobiliście?
  • 2
@trq: tak, miałeś rację.

Dla potomnych: telefon do ZUS pomaga. W CEDIG trzeba zaznaczać dodatkowo brak miejsca wykonywania jak się zmienia adres zamieszkania.