Wpis z mikrobloga

@coolcooly22: może po limit kupowałeś i order nie wypełnił się. Zamknij order. I tak jak wyżej. Też dostałem wczoraj maila że pro już nie śmiga.

AKTUALIZACJA PRODUKTU

Jesteś gotowy, aby zacząć korzystać z zaawansowanego handlu na Coinbase
Twoje konto zostało pomyślnie przeniesione z Coinbase Pro do Advanced Trade na Coinbase i jest gotowe do rozpoczęcia handlu.
Jak wcześniej informowaliśmy, zastąpimy Coinbase Pro Zaawansowanym handlem na Coinbase, aby zapewnić klientom usprawnione doświadczenie
  • Odpowiedz
Coinbase to dla mnie jakiś dramat. Transakcja zakupu poszła błyskawicznie, konto zweryfikowane poprawnie... A nie mogę wysłać pieniędzy bo mam ograniczone konto. Przekierowanie do pomocy nie pozwala określić z wyboru problemu. Czat boot gada jakieś glupoty mimo pytań po angielsku. Niby przekazał problem do pomocy, ale mija tydzień i zero zmiany.
Miał ktoś coś podobnego?
#coinbase
  • Odpowiedz
@wodna: jakiś tydzień temu nadal bez zmian i nie mam pojęcia, gdzie to jeszcze zgłosić. Zero reakcji na to co wysyłałem im na czacie i w jakimś dopasowanym zgłoszeniu. Chwilowo dałem na wstrzymanie, ale planuje skasować konto i wyciągnąć wpłacona kasę.
  • Odpowiedz
@nenesz: ja napisałem do nich @. Odpisali, że nowi użytkownicy mają blokadę wysyłania środków przez 7 dni. Po 7 dniach od założenia konta wszystko śmiga normalnie.
  • Odpowiedz
@wodna: dzięki za info. U mnie chyba system nie zadziałał, ale sprawdzę jutro. Tak czy siak decyzję o wyjściu z tego cuda podjąłem. Nigdzie nie znalazłem info, że tak jest, nie dostałem od nich odpowiedzi... To nie budzi zaufania, nawet jeśli miałem pecha.
Jeszcze raz dzięki
  • Odpowiedz