Wpis z mikrobloga

Byłem oglądać e39 blacharka ładna, nie ma specjalnie wgniot zarysowań, do zrobienia podsufitka, jakieś listwy progowe bo połamane, uszczelki drzwi są wytarte, zapocenia na przewodach od magla ale to kazda miała, aku trup, hamulce i klocki tył, serwis z filtrami. Od siebie chciał bym wymienić fotele na skórzane i podsufitke na taką w dobrym stanie. A jeszcze wał ma lekkie biciem, gość mówi że wymieniał podpore wału i dalej wystepuje
Ile takie coś może kosztowąć? 530D #e39
BEEMWU
  • 7
@Afera_zbozowa: Imo golas, wersja przejściowa (elektryka polift, z zewnątrz przedlift), przebieg to wiadomo, że do wróżki. Wał może mieć bicie na krzyżaku jeszcze i tłumiku drgań/złącze elastyczne (jak zwał tak zwał). Jeżeli motor działa super i nie daje żadnych dziwnych oznak to może ze 12k. Odwiedziłbym stację diagnostyczną w poszukiwaniu luzów w zawieszeniu, bo te bicie może iść od dosłownie każdego elementu zawieszenia.
BEEMWU


@Afera_zbozowa: przedlift za 16k w dizlu?? no nie. wiesz ze to pali z 10 litrów ropy po mieście a naprawy mogą kosztować w tysiącach potem? ( mówię to z perspektywy człowieka który ma juz jakieś doswiadczenie w beemkach)

kup sobię jedynkę e87-