Wpis z mikrobloga

Mirki,
Jak mnie #!$%@?ą grupy na Facebooku... Rany boskie. Myślałem, że odkąd fora internetowe odeszły to ludzi choć trochę zmądrzeją albo będą inaczej się zachowywać, ale no #!$%@? nie.
Jestem na grupie amatorskiej dot fotografii i rany boskie niczym w paście odnośnie karbonowych nóg po chleb.
Non stop ktoś się pyta (jak to na grupach amatorskich, co nie jest niczym złym) co kupić do 800 zł itd to ZAWSZE ZNAJDZIE SIĘ TEN JEDEN (minimum) STRAŻNIK MORALNOŚCI, który #!$%@? o tym, że taki sprzęt to już do #!$%@? najlepiej taki, który on sam ma, bo to już jest sprzęt, a nie kurła gówno tanie co do niczego się nie nadaje. Czy ludzie nigdy się nie zmienią pod tym względem? Chciałbym móc napisać np na grupie motoryzacyjnej "ejj Mirki jestem biedny i szukam auta do 5k na dojazdy do Januszexu" i nie przeczytać "kurła za 5k to opony se kup, bo ino zagrożenie stwarzasz samochodem tańszym niż 30k".
Dobra już się wyżyłem. Dziękuję. Miłego poranka.

#fotografia daje tag #motoryzacja oraz #auto bo takie same rzeczy czytam też na takich grupach...
  • 23
  • Odpowiedz
@Kinior: ale to jest straszne, bo czasami chce się pomóc takiej osobie, i tak ta pomoc niknie gdzieś w zalewie szczekających ludzi.
Czasami nawet coś ciekawego można się nauczyć, ale to jest #!$%@? chlew obrsany gównem (,)
  • Odpowiedz
@Kinior: Albo grupa z TV na której jestem, bo jakiś czas temu szukałem TV: "Jaki TV do salonu za max 2500zł, dla normika, zeby pooglądać satelite i netfliksa" - Za 2500 nic nie kupisz, kup sobie Filipsa JP2137 90 cali bo ja takiego mam i jest najlepszy.
  • Odpowiedz
@pan-violaceus: o to jest właśnie to o czym mówię. Sam jak komuś pomagam to sugeruje się tym co sam mam, ale bardziej w kontekście "Ja mam 55 calowy tv QLED od Samsunga, kupiłem go za 2k, bo mam też inne sprzętu tego producenta np tablet, telefon itd, a przy okazji podobał mi się z wyglądu". Nie wciskam nic na siłę, bo każdy ma swój gust oraz preferencje (oczywiście ja mam najlepszy
  • Odpowiedz