Wpis z mikrobloga

@Roman_Polanski: nie cisnę ale dysproporcja była zawsze, nie ma co się dziwić

Ja po prostu mam wrażenie, że ludzie oczekują nie wiadomo czego po konsolach, bo kilka gier potrafiło lepiej zamaskować braki w mocach przerobowych tego sprzętu. Potem jest reality check, obwinianie twórców i dlaczego to tak słabo wygląda xD
  • Odpowiedz
@testaccount9432: Ale to screen z Xboxa, bo jest guzik LS - na PlayStation jest L3/R3 (screen na dole)

A prawda jest taka, że na PC wygląda to równie #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°) To mechanizm Call of Duty, który w celu optymalizacji nie renderuje dalekich obiektów, a jak się chwile na nie popatrzy to są renderowane coraz lepiej i lepiej (podmieniane modele i tekstury w locie), ale
Sarpens - @testaccount9432: Ale to screen z Xboxa, bo jest guzik LS - na PlayStation ...

źródło: comment_1668687144z7cazKqi360nopUl0tRB10.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@LechuCzechu: No fajnie, tyle, ze to dość wyraźny błąd z LOD (nie ładują się normalne modele przy przybliżaniu celownika) i nie ma to nic wspólnego z mocą konsol.

Tak, konsole są słabsze od dobrego PC, ale już nie zrzucajcie każdej fuszerki deweloperów na sprzęt. XD
  • Odpowiedz
To mechanizm Call of Duty, który w celu optymalizacji nie renderuje dalekich obiektów,


@Sarpens: To nie jest mechanika CoD, technika znana jako LOD (czyli dalsze obiekty mają gorsze modele i są podmieniane w locie) to technika stosowana w grach od ponad 20 lat. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@nostalgiwolf: A tak tak - tu pełna zgoda. Ale Warzone jak to wprowadził to robi to tragicznie - tu na screenie jeszcze nie jest źle - bo w niektórych lokacjach to wygląda jeszcze gorzej i wypacza czasem strukturę terenu/budynków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
nie cisnę ale dysproporcja była zawsze, nie ma co się dziwić


@MarteenVaanThomm: No jest, ale to co jest na screenie to błąd, a nie żadna dysproporcja. Przy zbliżeniach przez celownik modele o gorszej jakości powinny się podmienić na te o lepszej, a tutaj wyraźnie się to nie robi. W wielu grach działało to lata temu, więc tutaj jest to ewidentny błąd. Niezłe fikołki robisz próbując to zwalić na rzekomą słabość konsol
  • Odpowiedz
@nostalgiwolf: no właśnie konsole oferują taką jakość i ja nawet nie muszę wiedzieć, że to jest jakiś bug. Konsole mają taką reputację, że byłem w stanie uwierzyć, że to jest maks takiego ps5 jeśli chodzi o LOD. Nic nie mam do konsol jak ktoś jest niedzielnym graczem to spoko, tylko jakość tej grafiki dla mnie jest #!$%@? i nic mnie nie przekona, że jest inaczej. Dla mnie konsola nadaje się tylko
  • Odpowiedz
no właśnie konsole oferują taką jakość


@MarteenVaanThomm: No nie, problem w tym, że nie oferują. Co udowadniają inne gry, w których ten mechanizm działa poprawnie.

Konsole mają taką reputację, że byłem w stanie uwierzyć, że to jest maks takiego ps5 jeśli chodzi o LOD


Nie mają żadnej reputacji, jesteś po prostu uprzedzony. Masz dobrego PC, i zapewne zakodowałeś sobie, że na konsoli to pewnie grafika co najmniej 10 lat to tyłu
  • Odpowiedz