Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mircy, taka sytuacja: 9.11 nadałem paczkę w punkcie DHL POP w osiedlowym Lidlu. Wg DHL paczka do dzisiaj czeka na odbiór przez kuriera, a w Lidlu twierdzą, że żadnej zalegającej paczki u nich nie ma. Pewnie będę musiał złożyć reklamację w DHL, ale może ktoś z was miał podobną sytuację i opowie, jak się skończyła?
#pytanie #dhl
  • 6
@KurczakPoTajsku: u mnie jest tak, że różowa zwracała paczkę z Zalando, ale nie bezpośrednio do Zalando, tylko do sklepu partnera. Po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru przekierowało ją na stronę DHL bez możliwości zamówienia kuriera, tylko od razu pokazało się "wybierz punkt DHL POP w twojej okolicy". Dziwne, no ale ok. Więc nie, ja nic nie płaciłem, oczywiście dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem, jest słowo przeciwko słowu... We'll see.
@KurczakPoTajsku: masz rację z tym odpuszczeniem sobie na etapie reklamacji... właśnie próbuję ją złożyć i obowiązkowo trzeba załączyć protokół szkody... wtf? Mam sobie to poszukać w necie? I czy to nie powinno być spisane w obecności kuriera? A co z potwierdzeniem wartości? Różowa nie ma faktury z Zalando, tylko potwierdzenie zamówienia