Aktywne Wpisy
neurotiCat +135
Brawo dla Krzysztofa Bosaka. Jeden z nielicznych polskich polityjków z RiGCZem.
Dziś wzięliśmy udział w państwowych obchodach upamiętniających ofiary Ukraińskiego Ludobójstwa na Polakach na Wołyniu, Małopolsce wschodniej i Lubelszczyźnie. Byłem najwyższym rangą uczestnikiem uroczystości, co piszę bez żadnej satysfakcji. Wolałbym żeby było inaczej. Kolejny rok z rzędu wysłuchaliśmy przemówień w polskim gronie. Nikt ze strony ukraińskiej nie pojawił się pod pomnikiem, nie zabrał głosu, ani nie nadesłał listu. Jedynie wcześniej, przy Grobie
Bardamu +18
To chyba oficjalny następca Calibry i E36 dzisiejszych trzydziestoletnich singli. Tańszy niż Polo w podstawowej konfiguracji z salonu, ale wygląda bogato. Obowiązkowo krótka tablica, żółte kierunkowskazy, po dzwonie i szkodzie całkowitej z USA oraz stickerem z nickiem z insta na bocznej szybie.
#mustang #motoryzacja #
#mustang #motoryzacja #
W swoim gruzie, czyli Panda z LPG, którego głównym problemem jest ciężkie odpalnie po nocy postanowiłem zrobić test:
Zakręciłem zawór na butli, wypaliłem resztki gazu w przewodach a następnie kilka dni jeździłem na Pb. Efekt: codziennie odpalał bez zająknięcia. Wniosek: resztki gazu dostają się do kolektora ssącego i silnik rano ma problem, żeby to przepalić.
Dodam tylko, że gaszenie silnika na Pb nie rozwiązuje problemu. Co więc puszcza gaz?
Reduktor? Silniczek krokowy? Jakiś inny zawór? Na filmie pokazałem jak odpala, gdy gaz jest odkręcony.
https://youtu.be/TDoJU0UBNEg
U mnie była kwestia reduktora zestaw naprawczy załatwił sprawę. W drugim aucie problemem był przepuszczający wtryskiwacz, po wymianie problem ustąpił.
Wtryskiwacze możesz zweryfikować przez odpięcie jednej strony i włożenie wylotu do kubeczka z wodą by zobaczyć czy pojawiają się bąble.
@krossmaker: elektrozawory do sprawdzenia
@krossmaker: A ile czasu przed zgaszeniem dajesz popracować silnikowi na benzynie? Przepuszczający reduktor potrzebuje kilkudziesięciu minut aby wypuścić gaz.
Jeszcze w niektórych samochodach jest sprawa tego typu że od jazdy ze źle ustawionym gazem (w przypadku sekwencyjnych instalacji) a w twoim przypadku źle ustawionym emulatorem sondy (bo masz II generacje gazu) mogą mocno zmieniać się korekty paliwowe benzyny i niektóre
@krossmaker: to co masz tutaj i to co jest plastikowe to jest tylko cewka i ją nasuwa się na zawór będący w metalowym elemencie. pęknięty plastik nic nie znaczy, bo tutaj w plastiku nie ma gazu. w plastiku jest nawinięta cewka, przez którą podczas pracy przepływa prąd - ten prąd powoduje, że powstaje pole elektromagnetyczne na elemencie na którym jest nałożona ta cewka, a w środku