Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 45
@optymistycznypesymista: widać, że polaczek lubi być #!$%@? w dupę co? P
Opis produktu był niezgodny z stanem faktycznym. Konsument został wprowadzony w błąd. I domagał się tylko tego za co zapłacił nic więcej. A ty piszesz o zesraniu się. Za 10 może serwery przestaną działać, nie ściągniesz aktualizacji i zostaniesz z wybrakowanym produktem
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Ama-gi: rozumiem, że opcja ze zwrotem odpada, bo jednak ktoś sobie chce zagrać i kończy się na płakaniu w internecie?
Wydawało mi się, że najlepsze jest głosowanie portfelem, ale chyba lepiej płakusiać na wykopie.

W dalszym ciągu afera z dupy patrząc na to, że zakup można zwrócić albo poczekać 4 dni na pacza
  • Odpowiedz
@wojciech_s chodzi o fakt. W większości przypadków co by się nie działo to lepiej odbiera się stanowisko firmy jeśli to słowo padnie, to konkretne a nie ubolewamy jako zamiennik;⁠-⁠) a odnośnie preorderow to już dawno wyjaśniono temat ale ludzie dalej swoje
  • Odpowiedz