Wpis z mikrobloga

Kiedy start - ankieta poglądowa, wynik nie oznacza definitywnego wyboru xD

Zapraszam do dyskusji i kłótni w komentarzach.

Pozdrawiam
God Adam

#wykopots #mirkots #tibia

Kiedy start?

  • 2 grudnia 34.8% (39)
  • 9 grudnia 7.1% (8)
  • 16 grudnia 58.0% (65)

Oddanych głosów: 112

  • 40
  • Odpowiedz
@Murasame: Nie będę się rozpisywać co ja uważam, bo nie da się tego rozwiązać inaczej jak robić 2 osobne edycje. To zamyka całe głupie dyskusje i kłótnie na ten temat. Jak się nie podoba to czekasz na kolejną i tyle. Podnosząc rate teraz #!$%@?ł bym wiele osób z "aktualnego" community, obniżając został bym pożarty żywcem przez osoby z bardziej twoim podejściem. Zostawienie aktualnych rate, przynajmniej na teraz jest dla mnie najrozsądniejsze,
  • Odpowiedz
@Geron: Na pierwszym wykopie grało dużo casuali, którzy często siedzieli tylko w depo. W tym problem, że z czasem ots stał się przystosowany głównie pod topkę a potem ta sama topka graczy płacze, że nikt inny nie chce z nimi grać na serwerze.

Osobne edycje to już w ogóle kosmicznie zły pomysł, rozdrobnienie i tak małej liczby graczy.

Bardziej trzeba patrzeć na zwykłych graczy, bo reszta i tak będzie grała, są
  • Odpowiedz
@Murasame: Jakie rozdrobnienie, jak edycje te startowałyby w całkiem innych terminach xD Przecież żadna edycja nie straci na graczach, którzy nie chcą grać na drugiej (i gdyby jej nie było - nie zagrali by wacle).
  • Odpowiedz
@Geron: To tak nie działa. Ludzie będą teraz grac, bo przerwa była duża, więc może się zebrać całkiem sporo osób (nie mówie naturalnie o jakieś ogromnej liczbie). Jak czuje się przesyt, to będzie mniej zainteresowanych.
  • Odpowiedz
@Geron: Zrobisz jak chcesz ale będzie to taka sama edycja jak zawsze, w pierwszy tydzień pogra dość dużo osób, potem powoli wszyscy się wykruszą jak już dojdą do najwyższego ogranicznika z expem i zostanie kilkanaście osób, które będą polować na ostatnich graczy z niższym lvl, którzy jeszcze będą się logować na serwer. A potem będą narzekać, że nie ma z kim grać, pomimo że sami forsowali takie ustawienia.
  • Odpowiedz
@Murasame: XD dobra, będę odpalał serva co 5 lat w takim razie, żeby była duża przerwa = dużo graczy. Logiczne. Może twój argument miał by sens, gdybym chciał odpalać tego serva co 2 miesiące. 2x w roku zamiast 1 nie spowodowało by przesytu.
  • Odpowiedz
@Murasame: Ty ciągle sam siebie nakręcasz, byle tylko walczyć z wyimaginowaną podłą topką niszczącą server i casuali i dyskusja tu nie ma żadnego sensu.
  • Odpowiedz
@Murasame: No widać, że masz swoją rację i moje tłumaczenia nic tu nie zmienią, chociaż nie piszę nic wprost negującego twoje argumenty. Nie ma to sensu, nara ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Geron: #!$%@? jak zwykle to samo odkąd tu zacząłem grać xD jedni piszą za duży exp źle zmniejsz. Zmniejszysz to wtedy krzyczą za mały exp. zrobisz coś innego, źle. Potem zrobisz tak jak chcą to dalej źle dla innej grupy xD a prawda jest taka co by się nie zrobiło to i tak ludzie przestaną grać bo taki urok otsow i tibii. Są serwy np tibiantis gdzie codziennie dochodzi wieczorem do
  • Odpowiedz
@Geron: Kurde czekałem na start, aby wrócić się pobawić po latach, ale jak czytam, że będzie mały exp to rzeczywiście nie ma co się pchać i katować. Czekam więc na kolejną, ale oby była porą zimową bo tylko wtedy mam czas na to.
  • Odpowiedz
@tajniak13: Będzie rate jak od 5 lat, na który narzekają jedynie pojedyncze osoby patrzące na cyferki. Klucz to grać po trochu, ale regularnie na zielonej staminie i wtedy lvl leci. Server jest pod nie dobrze dostosowany, aby sensowna była większość questów, odczuwalna progresja expowisk, a nie endgame i powtarzalność od 2 dni po starcie.
  • Odpowiedz
@Geron: Kiedyś proponowałem, aby zwiększać exp rate po serverowych kamieniach milowych: pierwszy POI, inqusition, heart of destruction itd. - po kaźdym zwiększony exp o 33%. Najwięcej ludzi odpada po tych questach a tak to cześć może zostanie jak od następnego dnia będzie szybciej leciał level
  • Odpowiedz
@Vivat: No to też pomysł, ale gdyby to było oficjalnie zapowiedziane, to poi by pękło po 3 dniach byle exp rate zwiększyć xD Myślę, że zwiększanie rate dla graczy poniżej topki co tydzień albo i częściej w pierwszym tyg jest najrozsądniejsze. No ale wtedy odpada sama motywacja po danych questach co masz w zamyśle
  • Odpowiedz
@Vivat: widzę teraz twój wpis sprzed 1.5 roku, i ma to sens, ale jest kontrowersyjne na swój sposób. Raczej poszedł bym w inny boost niż exp rate. Aktualnie były pomysły żeby w ogóle nie organizować serverowych questów, byle tylko ludzie po nich nie wyszli
  • Odpowiedz