Wpis z mikrobloga

Ktoś mi wytłumaczy co to za scam i czy to ma miejsce w każdej prywatnej opiece?

Mam aktualnie pakiet w #enelmed w #gdansk, chciałem się umówić do dermatologa, ale termin dopiero na luty. Z ciekawości założyłem randomowe konto na fake dane i wychodzi, że osoby bez pakietu (tj. płatne per wizyta) mają wizyty z dnia na dzień. To po #!$%@? ja płacę, skoro czeka się tyle co na NFZ, a terminy są, ale nie dla frajerów płacących miesięczny abonament?

W #luxmed i #medicover też takie wały? Bo mi się umowa kończy i nie wiem czy w ogóle sens brać jakikolwiek pakiet ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#oszukujo #januszebiznesu #pytanie #kiciochpyta
  • 23
  • Odpowiedz
@ThaFog: twój abonament pewnie kosztuje tyle, co jedna wizyta albo i mniej - masz odpowiedź. W medicover też jest oczekiwanie na specjalistów, pomimo zapewnień w pakiecie, że na wizyte czeka sie max kilka dni.
  • Odpowiedz
@maruch: można skorzystać z gwarantowanego czasu na wizytę z umowy którą wynegocjował twój pracodawca jak zadzwonisz na infolinię, tylko czasem trzeba się chwilę pokłócić XD
  • Odpowiedz
@maruch: To już nie moja wina, że taka inflacja. Mogę płacić więcej, ale skąd teraz mam mieć pewność, że znowu w #!$%@? nie polecą?

@nairamk: Te same terminy. Jak dasz hasło "pilnie", to wymagają skierowania, co nie jest w sumie niczym złym

@amny: Ta no, ale mam indywidualnie, bo zagraniczny pracodawca, a sam to raczej nie dam rady sobie takich warunków wynegocjować xD

@uhu8: a no to ma
  • Odpowiedz
@ThaFog: czytałam z miesiąc temu artykuł na ten temat, że jak masz wysoki pakiet, to nie ma problemu, ale jak jeden z niższych, to już czekasz na wizyty. Nie jestem pewna czy to było o enel czy lux.
  • Odpowiedz
@ThaFog: Enel med jest ogólnie shady, pamietam ze w apce wizyt zero, na infolinii zero, a nagle dostałem powiadomienie ze mogę kupić wizytę za 50% ceny - zależało mi na czasie to wziąłem, ale na infolinii nie potrafili mi powiedzieć dlaczego tak to działa. Poszedłem do lekarza a ten mówi mi ze ma 4 okienka i pacjentów zero
  • Odpowiedz
@ThaFog: Medicover ma czas wizyty do 24h lekarz pierwszego kontaktu, a na specjalistę 7 dni. I jak nie jest to dotrzymane, to szukają w nabliższym centrum wolnego terminu i ma być.
Pakiet mam pewnie jakiś z tych lepszych
  • Odpowiedz
@justypl: ech i jak żyć (°°

@Tang0: xD nice prank, no to już wiem, że się pożegnam z Enelmedem. W ogóle #!$%@? mają ostro chyba, zadzwoniłem na infolinię odnośnie umowy i przy okazji powiedziałem, że nie chcę przedłużać, to nawet nie spytali czemu i czy mogą zaoferować coś, żeby mnie zatrzymać. Tylko "aha to odhaczony, żeby nie dzwonić, elo" (
  • Odpowiedz
W ogóle #!$%@? mają ostro chyba, zadzwoniłem na infolinię odnośnie umowy i przy okazji powiedziałem, że nie chcę przedłużać, to nawet nie spytali czemu i czy mogą zaoferować coś, żeby mnie zatrzymać.


@ThaFog: bo też czytałam ;) że im się abonamenty mocno przestały opłacać i zaczynają kombinować jak podnieść ceny, obciąć jakieś usługi i jednocześnie nie stracić klientów.
Ps. Możliwe, że to ten artykuł
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,28746577,pakiety-medyczne-w-prywatnych-placowkach-to-oszustwo-media.html
  • Odpowiedz
@justypl: No i się nie dziwię, niech podnoszą ceny jeśli muszą i jestem w stanie zapłacić za taką usługę, ale aktualne działanie wciąż jest #!$%@?ństwem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@ThaFog: Moje korpo wypowiedziało im umowę ze względu na to, ze co 4 msc podnosili abonament tłumacząc to inflacja. A pracownicy #!$%@? bo co 4 msc nowa umowa do podpisania. Mi nie żal
  • Odpowiedz
@ThaFog: ja mam Enel med, pakiet w sumie najniższy, ale moja firma ma podpisane coś takiego jak gwarancja usługi w danym czasie. Np internista w ciągu 24h i specjalista w ciągu 4 lub 7dni w zależności od specjalizacji, a jak nie mają to wysyłaja ci "pozwolenie" na usługę z zewnątrz a potem na nich bierzesz fakturę. Zazwyczaj umawiam w aplikacji, jak nie ma terminów to dzwonię na call center tam oczywiście
  • Odpowiedz