Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie, mam stronę www, która jest dosyć mocna - top 2 pod kilka fraz z dopiskiem Warszawa. Zająłem się ostatnio optymalizacją wizytówki google moja firma i mam kilka pytań.

1. Czy jeżeli jestem firmą świadczącą usługi u klienta (coś jak hydraulik) i dodałem w zakładce „produkty” moje usługi (każda z linkiem do tej samej zakładki na stronie www) to, czy jest to dobre działanie? Czy osłabiam tym swoje pozycjonowanie?

2. W zakładce „usługi” mam wyszczególnione z 12 pozycji. Po wpisaniu kilku z nich z dopiskiem Warszawa pojawiam się w trzypaku z pogrubioną usługą, czyli jest ok:) Pytanie jednak, czy każdą pojedynczą powinienem opisywać pod SEO, czy pola pozostawić puste? Każdą można opisać na 300 znaków. Warto to robić?

3. Dobrze rozumiem, że na 2 bardzo skrajne od siebie słowa kluczowe nie da się wypozycjonować wizytówki? Mam 2 słowa kluczowe w jej nazwie. Dzięki jednemu głównemu jestem w całym mieście top 3, a na drugą skrajną frazę już b. daleko, bo powyżej 10 pozycji. Dać sobie spokój i usunąć to drugie słowo kluczowe z nazwy firmy, żeby była krótsza? Zauważyłem, że i tak to niewiele daje, gdyż część konkurencji jest bardzo mocna pod tą frazę.

#pozycjonowanie #google #googlemaps #seo
  • 4
@Blackol12: Czemu w produkty pakujesz swoje usługi i później w zakładkę usługi znowu je podajesz? Jak nie masz produktów, które można kupić u Ciebie tylko świadczysz usługi to nie dodawaj produktów na siłę.
dodaje usługi do produktów


@Blackol12:
1) a nie jest tak, że w produktach nie może być usług tylko fizyczne produkty do kupienia? do sprawdzenia, ale wydaje mi się, że tak jest. A więc niezgodne z regulaminem i pewnie kwestia czasu, aż będzie miało negatywne konsekwencje.
2) skoro można - why not? Google lubi content, więc jak dla mnie warto chociażby w 2 zdaniach coś napisać sensownego ze słowem kluczowym ( ͡