Aktywne Wpisy
Pust3lnick +9
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
Tak wygląda depresja
Ryzen 5600X z chłodzeniem arctic liquid cooling 2 360 z płytą główną aorus b550 elite ax wszystko na stockowych ustawieniach a na pulpicie temperatury po 50-60 stopni. Chłodzenie dobrze zamontowane, obudowa przewiewna lian li o11 dynamic. Co może być przyczyną tak wysokiej temperatury?
na napięcie dopiero teraz zwróciłem uwagę, wcześniej patrząc na 40w max użycia procesora taka temperatura była niewiarygodna
@10129: Spróbuję. Edit: mam tą funkcję włączoną.
Możliwa jest jakaś wada płyty głównej? Od czasu jej montażu są takie problemy
Dodatkowo w biosie temperatura jest taka jaka powinna być na pulpicie -31st. Ewentualnie może windows 11 ma jakiś błąd?
bo jest procesor nieużywany?
bardziej prawdopodobne, że jakieś ustawienia biosu przy zmianie płyty się zmieniły i nie wiesz jakie
@KiiK6:
na chwilę obecną krzywa jest tak ustawiona, że dopiero na ponad 65st się rozkręcają
na pulpicie też jest prawie nie używany, i na wcześniejszym mobo przy tym chłodzeniu takie temperatury były na pulpicie
może być jakaś opcja, ale wszystkie opcje specjalnie ustawione
a jak je przyspieszysz to temp takie same?
jest używany bardziej niż w biosie. też ryzen chętnie boostuje jak cokolwiek klikniesz myszką
tak, jak ściągnę boczek i dam wentylatory AIO na maxa to nie zbije poniżej 50st
jak pisałem wcześniej - na poprzednim mobo na pulpicie bez obciążenia miałem po 30st z tym prockiem
masz power plan od ryzena? jak nie to na stronie amd go można pobrać razem z sterownikami chipsetu