Wpis z mikrobloga

Mireczki jak to jest z tą #rekojmia ? #reklamacja
Zgłosiłem niedziałający piekarnik do euro rtv agd i wpisałem w zgłoszeniu, że chcę wymianę sprzętu z tytułu rękojmi.
Najpierw mi napisali, że przyjedzie serwis Amica naprawić sprzęt (tu już jest inaczej niż zaznaczyłem w zgłoszeniu)
A wczoraj mi napisali, że "ze względu na nadmierność kosztów oddalamy oczekiwanie wymiany towaru. Możliwa jest bezpłatna naprawa towaru) Prosimy o decyzję pod nr infolinii"
Pod infolinią oczywiście #!$%@?ący bot.
No i pytanie czy według prawa mogą odmówić wymiany i upierać się przy naprawie?
Ja oczywiście wolałbym nowy piekarnik zamiast naprawianego bo już mojej mamie naprawiali kiedyś podobny sprzęt i potem psuło się to samo kilka razy.
infolinia reklamacyjna działa od 9:00 więc wcześniej piszę do Was bo nie wiem o co chodzi z tą decyzja na infolinii.
Czy jak zdecyduje, że nie chcę naprawy tylko wymianę to mi powiedzą, że w takim razie radź sobie sam?
Czy jak powiem, ze nie chce naprawy to się jednak ugną i wymienia mi na nowy?