Wpis z mikrobloga

@allegro_pl: co mam zrobić, jak dostawca w postaci Poczty Polskiej, którego "usługi" jako jedyne były do wyboru przez pakiecie Smart, nie doręcza przesyłki nadanej 20.09? To jest ta słynna najwyższa jakość?
  • 2
@allegro_pl: oczywiście.

Poczta Polska co najwyżej zleca interwencje w sortowni, na które nikt nie odpowiada.

Sprzedawca, zamiast złożyć reklamację, mówi o tajemniczym "opiekunie". W końcu została wysłana druga paczka, ale również PP, choć sprzedawcę informowałem o problemach z doręczeniami z WER Niepołomice, a ten, zamiast zaproponować wysyłkę innym przewoźnikiem za dopłatą, bezrefleksyjnie wysyła tą samą formą dostawy.

Może warto zmienić procedurę? Jeśli wybrana metoda dostawy zawiodła, to sprzedawca może zaproponować ponowną