Wpis z mikrobloga

@Zbieracz_kapiszonuf na 3060 będzie ciężko z ACC. Poradniki VR można o dupę roztłuc. Z tego linka który ktoś wcześniej podał gra wygląda mocno średnio. Postaraj się podbić rozdziałkę w aplikacji Oculusa na tyle na ile jesteś w stanie. ACC rendering resolution na 100%, VR pixel density raczej na 100% na twojej karcie. Dodatkowo w debug toolu spróbować trochę obciąć FOV, z tego masz największy zysk. Jak używałem dystansu do okularów to na
Panie @khrop podeslij swoj plik z ustawieniami w ACC. Kombinuje co mogę i ujma mnie bierze jak na stu metrach obraz jest rozmazany. Jedyne ustawienia jakie mnie satysfakcjonowaly przekraczaly mozliwosci googli :P
@khrop: Wstępne testy pozytywne. Wielkie dzięki.

Osobiscie mam FOV vertical ustawiony na 0.55, przez co podbilem rozdzialke VR do 140% i troche wyzszy poziom szczegółów pojazdu.

Odpalasz przez Oculus VR czy steam VR?
@szczepan126: Przez Oculus VR. Przez SteamVR i tak odpala się przez API Oculusa, więc tak czy siak tracisz jakieś 10-15% performance bo całość i tak musi iść przez Oculusa.

FOV Vertical będzie mocno zależeć od tego jaki masz kształt twarzy, ale 0.55 to już naprawdę nisko, nie widzisz pasów z góry i dołu ekranu?
@khrop: > Przez Oculus VR. Tak myslalem.

Widzę je delikatnie, ale w ogole mi to nie przeszkadza. Dla mnie to "imitacja" kasku, choćna kamerze z kaskiem, on sam dalej jest delikatnie widoczny.

Na te chwilę mam problem z lagiem na okularach po okolo 5-7min gry. Pomaga ponowne podpięcie gogli. hmm