Mirki problem z pacjentem SV 650 na gaźnikach. Motocykl odpala bez problemu jak postoi kilka dni. Po kilkunastu kilometrach jazdy rozrusznik jakby w ogóle nie miał siły zakręcić. Sytuacja z dzisiaj przejechałem 25km do stacji benzynowej i po zgaszeniu na tankowanie motocykl nie odpalił, rozrusznik bardzo słabo kręcił i dopiero odpalił na pych. Jakieś pomysły ? Regulator napięcia? #motocykle #sv650
@mariuszsanaitariusz: jeśli możesz, to sprawdź miernikiem prąd ładowania na zimnym i ciepłym silniku. Na wolnych obrotach powinno być około 13V, na wyższych obrotach kolo 14V.
@Man_of_Gx: Nie wiem od czego to jest zależne ale raz miałem sytuację że stał tydzień czasu zimny odpalił od strzała, pochodził na ssaniu, wyjechałem z garażu i podczas ruszania już na drodze zgasł. Nie wiem czy z mojej winy czy nie ale nieistotne. Istotne jest to że już nie odpalił. Nie miał w ogóle siły zakręcic rozrusznikiem. Wtedy sprawdziłem Aku i faktycznie było niskie napięcie. Ale dlaczego w takim wypadku odpalil
@old_lolek: warto sprawdzić, ale to nie będzie miało wpływu na ciężkie odpalanie na ciepłym silniku, bo wówczas luzy zaworowe się zmniejszają względem zimnego silnika i co najwyżej mogłoby podpierać zawór zmniejszając kompresję, czyli zmniejszając też opór dla rozrusznika.
@erdetmxt: dokładnie tak jak napisałeś - zmniejszenie kompresji i może nie odpalać na ciepłym.
@mariuszsanaitariusz wyreguluj zawory i gaźniki, nawet jak to nie rozwiąże problemu to jest to dość istotne może być wiele problemów nie odpalania na ciepłym, ale nie szukaj problemu w elektryce skoro na zimnym pali, sprawdź świecę (porównaj z serwisówką bo może jest założona niewłaściwa), albo wstaw do mechanika i niech to ogarnie
@old_lolek: dla mnie kluczowe jest to co pisze op - CIĘŻKO KRĘCI, więc jak najbardziej może tu być kwestia elektryki. Gdyby nie było różnicy w prędkości obrotowej rozrusznika to co innego.
@erdetmxt: Bo to jest kwestia elektryki i na 99% jest to kwestia aku, naście razy się z tym spotkałem, choć fakt że nie jest to intuicyjne a @old_lolek #!$%@? jak potłuczony :-)
Akumulator jałowo 12.8V. Przekrecam kluczyk wciskam rozrusznik napiecie spadlo momentalnie do 5.5V. Czyli aku na pewno do wymiany a potem jeździć obserwować? Co do gaznikow i zaworow bede to robil zimą teraz zostalo na dobrą sprawe dla mnie 1.5 miesiaca jazdy wiec sie nie opłaca
Kiedyś babci zainstalowałem wykop żeby sobie pooglądała co się w świecie dzieje, a dziś się dowiedziałem że babcia czasami przegląda i czyta co tam wykopiecie. Babcia ma 75 lat, można 75 plusików dla niej? #wykop #babcia trochę #chwalesie
#motocykle #sv650
Czyli jak ostygnie to odpala?
Nie mam na to żadnego detalicznego wytłumaczenia ale zmień akumulator.
Gx
@mariuszsanaitariusz wyreguluj zawory i gaźniki, nawet jak to nie rozwiąże problemu to jest to dość istotne
może być wiele problemów nie odpalania na ciepłym, ale nie szukaj problemu w elektryce skoro na zimnym pali, sprawdź świecę (porównaj z serwisówką bo może jest założona niewłaściwa), albo wstaw do mechanika i niech to ogarnie
Gx