Wpis z mikrobloga

Drodzy #cpp jakie macie pomysły jak handlować animacje?

Sprawia mi to największy problem, szczególnie dla sub-obiektów gdzie każdy print() musi mieć sporo powtórzeń kodu co jest dość niewygodne.

Poniżej krótki film z animacjami z FW 2.0 który mam nadzieje ułatwi mi tworzenie nowych obiektów w przyszłości :D

Szkoda że w C++ obiekty z derived class można tylko trzymać w listach w formie pointerów do base class (,)

#programowanie #elektronika #arduino
sorek - Drodzy #cpp jakie macie pomysły jak handlować animacje?

Sprawia mi to najw...
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zetisdead: cóż to bardziej problem projektowy. Obecnie mam state machine w switchu w funkcji print() obiektu który sprawdza w jakim stanie jest obiekt. Np że jest animacja wejścia która sama w sobie ma np. 16 klatek w których to przesuwa obiekt poza ekran (z maskingiem by nie było overlap obiektów.

Problem jest taki że takie podejście wymaga powtarzania sporo kodu w każdym switch case.

W wypadku prostych scroll animacji jeszcze idzie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zetisdead: dzięki aczkolwiek issue jest że nawet jeśli to zapytania do funkcji będą powtórzone a nie jest prosto to zrobić dla animacji.

Template też nie pomagają z polimorfizmem a wręcz przeszkadzają.