@zetisdead: cóż to bardziej problem projektowy. Obecnie mam state machine w switchu w funkcji print() obiektu który sprawdza w jakim stanie jest obiekt. Np że jest animacja wejścia która sama w sobie ma np. 16 klatek w których to przesuwa obiekt poza ekran (z maskingiem by nie było overlap obiektów.
Problem jest taki że takie podejście wymaga powtarzania sporo kodu w każdym switch case.
@sorek: zrób refactoring twój code base i przenieś repeating code blocks do osobnych functions. Możesz też użyć templates, traits żeby avoidować powtarzania code z małymi changes.
Sprawia mi to największy problem, szczególnie dla sub-obiektów gdzie każdy print() musi mieć sporo powtórzeń kodu co jest dość niewygodne.
Poniżej krótki film z animacjami z FW 2.0 który mam nadzieje ułatwi mi tworzenie nowych obiektów w przyszłości :D
Szkoda że w C++ obiekty z derived class można tylko trzymać w listach w formie pointerów do base class (╯︵╰,)
#programowanie #elektronika #arduino
Problem jest taki że takie podejście wymaga powtarzania sporo kodu w każdym switch case.
W wypadku prostych scroll animacji jeszcze idzie
Możesz też użyć templates, traits żeby avoidować powtarzania code z małymi changes.
Template też nie pomagają z polimorfizmem a wręcz przeszkadzają.
@sorek: a w czym to przeszkadza?