Aktywne Wpisy
gregoryantoni +224
Właśnie poznałem się z dziewczyną moich marzeń, na ten moment czuję ogromne szczęście i szansę na wyjście z dołka, jeżeli chcesz wiedzieć jak wyglądają realia i czy rzeczywiście coś z tego będzie czy wtopa to daj plusa, będę informować na bieżąco o przebiegu sytuacji
#przegryw #zwiazki #tinder #rozowepaski
#przegryw #zwiazki #tinder #rozowepaski
WielkiNos +41
Była promocja na olej to wzięłam (ʘ‿ʘ)
Sprawia mi to największy problem, szczególnie dla sub-obiektów gdzie każdy print() musi mieć sporo powtórzeń kodu co jest dość niewygodne.
Poniżej krótki film z animacjami z FW 2.0 który mam nadzieje ułatwi mi tworzenie nowych obiektów w przyszłości :D
Szkoda że w C++ obiekty z derived class można tylko trzymać w listach w formie pointerów do base class (╯︵╰,)
#programowanie #elektronika #arduino
Problem jest taki że takie podejście wymaga powtarzania sporo kodu w każdym switch case.
W wypadku prostych scroll animacji jeszcze idzie
Możesz też użyć templates, traits żeby avoidować powtarzania code z małymi changes.
Template też nie pomagają z polimorfizmem a wręcz przeszkadzają.
@sorek: a w czym to przeszkadza?