Wpis z mikrobloga

@morele_net: witam, na infolinii się nie udało to tutaj spróbuję, bardzo proszę o kontakt z menadżerem w celu porozumienia się..

Odwalacie taki syf, że nerwy puszczają, komputer ma 1.5 roku i 1/5 spędził u Was w serwisie, 2x wymienione chłodzenie, 3x rozwalona obudowa przez Waszych kurierów, 2x naprawiana karta graficzna, sprzętu nie mam od dwóch miesięcy, bo po naprawie wysłaliście mi nie działajacy komputer, który musiałem spowrotem odesłać, a potem obudowa była rozwalona i znów wrócił do Państwa, gdzie się okazało, że naprawiona karta graficzna znowu idzie do naprawy, czyli chyba jednak nie była naprawiana?. ..? nie no cyrk nie do uwierzenia.. Płyta główna tam pewnie już kona i tyle z komputera było.. dojdziemy do porozumienia, zapomnę o wszystkim i zamykamy temat? czy dalej będziecie gardzić i robić w ciula konsumenta oraz prowokować do ścieżki sądowej?
  • 3
@espers: dla wiadomości wszystkich chciałbym tylko zaznaczyć, że z tych wiadomości prywatnych od 2 tygodni nic konkretnego nie wynikło.

Komputer otrzymałem po 2.5 miesiąca i to jeszcze zw źle podpiętą obudową, bo system led nie działa. A na odpowiedź od morele czekam już 5 dni roboczych i dalej cisza.. :)