Wpis z mikrobloga

siemano, musze w #excel zrobic tabelke(?) z imiona nazwiskami, dniami miesiaca i w kazdym dniu ma byc mozliwosc podania przepracowanej godziny + ma sumować na końcu, mysle od 2 godzin jak to zrobic zeby to mialo rece i nogi, macie jakis pomysl? ma byc 40 pozycji na imiona i nazwiska, mozna jakos to strescic czy cos? pozdro #office365
  • 9
@galaxybear: albo napisz raz, a potem tylko formatujesz na dany miesiąc, jak nie makrem.

To byłoby jakoś tak
[Nazwisko i imię][1]...[31][suma godzin]

Potem tylko eksportujesz sobie z grafiku listę pracowników za dany miesiąc i jeśli karty papierowe, to niestety co miesiąc przeklepywanko
@galaxybear: napisz pierwszą datę w komórce, a potem ustaw myszkę w prawym dolnym rogu tej komórki żeby się pojawił krzyżyk wciśnij lewy i przeciągnij w prawo w ttym samym wierszu

dla zaawansowanych: możesz przeciągnąć trzymając prawy przycisk to będziesz mógł wybrać czy chcesz wypełnić dniami, tygodniami, miesiącami itp