Wpis z mikrobloga

@ZawszeMyjeKubkiOctem Zadajesz ogólne pytanie, dostaniesz ogólną odpowiedź: to zależy.
A jak się wycenia zasięgi telewizyjne? Zasięg x wartość dla nadawcy. Istotne jest to jakie jest pokrycie grupy docelowej w zasięgu, prawdopodobieństwo konwersji etc. Z influencerami rozlicza się albo poprzez agencje albo w systemie afiliacyjnym. W tzw. portalach horyzontalnych typu onet istnieją regularne cenniki (ale nikt ich nie płaci ceny regularnej), ale i tam już kilka lat temu wkradło się RTB i część
@Iudex: no serio, ja tak bez konretów pytam. Oglądam sobie yt ludzi po 30k subów i widzę, że mają reklamy. Tak samo ludzie na ig po 5k followersow z reklamami. Zastanawia mnie jakie są tego ceny, ile ludzi się w ten sposób przyciąga, komu się chce takich małych ludzi przeszukiwać i wybierać. Na przykład co chwile widze u lidzi po200k subow reklamy VPN`a i to musi mnostwo kosztowac i ile ludzi